افتتاح ساختمان جدید شعبه لار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

فارس_ ساختمان جدید شعبه لار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

کلمه نیوز_ در مراسمی با حضور «مجید خسروی» معاون پشتیبانی، «علی قاسمی» معاون سرمایه انسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از مسئولان محلی ساختمان جدید شعبه شهر لار افتتاح شد.

در این مراسم «محمدنور دانش» امام جمعه اهل سنت لارستان ضمن قدردانی از تلاش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر نقش مهم این نهاد در حمایت از اقشار ضعیف جامعه تأکید کرد و افزود: این بانک نقش مؤثری در کاهش محرومیت و ترویج سنت قرض‌الحسنه در جامعه ایفا می‌کند.

امام جمعه اهل سنت لارستان گفت: با افتتاح این شعبه، فصل جدیدی از همکاری‌های خیرین و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرستان لارستان آغاز شده است. امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی، بتوانیم به اهداف مشترک خود در جهت خدمت‌رسانی به مردم دست یابیم.

در ادامه مراسم «احسان طاهری» معاون فرمانداری ویژه لارستان، با بیان اینکه قرض‌الحسنه تنها یک عمل اقتصادی نیست بلکه یک ارزش اسلامی و اجتماعی به شمار می‌رود، از نقش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کاهش نابرابری‌های اجتماعی تقدیر کرد.

وی افزود: حمایت از این‌گونه بانک‌ها، سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای روشن‌تر در شهرستان لارستان است.

همچنین «مجید خسروی» معاون پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با تأکید بر اهمیت مشتری‌مداری، گفت: تجدید هویت بصری شعب بانک، گامی مهم در راستای تکریم مشتریان و ایجاد محیطی مناسب برای مراجعه آن‌هاست. هدف ما ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد رضایت حداکثری مشتریان است.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون حدود ۲۰۰ شعبه در سطح کشور بر اساس برندینگ جدید تجهیز شده که بازخورد مطلوبی بین مشتریان بانک داشته است.

«علی قاسمی» معاون سرمایه انسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز، با اشاره به دستاوردهای چشمگیر بانک در حوزه پرداخت تسهیلات، گفت: بانک با پرداخت بیشترین تعداد وام در شبکه بانکی، توانسته است سهم قابل توجهی در حمایت از اقشار مختلف جامعه داشته باشد. برنامه‌ریزی‌های ما نشان می‌دهد که تا پایان سال، این رقم به ۴.۵ میلیون فقره وام افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به شاخص‌های موفقیت بانک از جمله کاهش مطالبات، رتبه برتر در شبکه شاپرک و افزایش تعداد مشتریان به ۱۸ میلیون نفر، گفت: استقبال مردم از خدمات بانک بی‌نظیر است. امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید شعبه لارستان این روند در این شهرستان ادامه‌دار باشد.