مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس خبر داد:

اجرای پانصد برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در کتابخانه‌های عمومی فارس 

فارس_ محمدحسین فیروزی گفت: همزمان با هفته ملی کودک، 512 ویژه برنامه‌های متنوع با حضور کودکان و نوجوانان کتابخوان در کتابخانه‌های عمومی استان فارس برگزار شد.

کلمه نیوز_ محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به برنامه های هفته ملی کودک گفت: همزمان با هفته ملی کودک کتابخانه های عمومی فارس با اجرای ۵۱۲ برنامه متنوع فرهنگی- هنری با شعار «برای کوکان، برای آینده» میزبان اعضای کودک و نوجوان شدند.

فیروزی تصریح کرد: ویژه برنامه هایی با موضوع جشنواره رضوی، نشست های قصه گویی، رنگ آمیزی و نقاشی، اوریگامی و ساخت کاردستی، جشن هفته کودک، نمایشگاه کتاب، کتابخانه گردی و بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها، نشست کتابخوان و جمع خوانی از جمله برنامه های اجرا شده بود.

وی به اجرای برنامه هایی با موضوع حمایت از کودکان غزه و لبنان در کتابخانه های عمومی اشاره و عنوا ن کرد: اجرای فعالیت‌های گروهی و دورهمی‌های شاد و مفرح کودکان و نوجوانان برای آموزش دست‌سازه‌های کتاب گونه، برگزاری نشست ویژه والدین و کودک، حضور در مدرسه عشایری و اجرای فعالیت های فرهنگی، اجرای نمایشنامه، اجرای همایش کودکان کتابساز، پخش فیلم، بازی و سرگرمی و جشن بادبادک ها از دیگربرنامه های اجرا شده در کتابخانه های عمومی استان بود.