معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

افزوده شدن ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه خدمات درمانی فارس از ابتدای سال جاری تاکنون

فارس_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: 112 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی از ابتدای سال 1403 تاکنون برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

کلمه نیوز_ «مهرداد شریفی» با بیان اینکه ایجاد دسترسی عادلانه تمامی مناطق استان فارس به خدمات تخصصی و پزشکی حوزه سلامت، همواره از اهداف اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، گفت: در راستای گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم از ابتدای سال جاری تا کنون، اقداماتی مانند تجهیز بیمارستان ها در مناطق محروم با استفاده از امکانات به روز، حضور پزشکان متخصص و ارایه خدمات تخصصی در این مناطق انجام شده است.

او افزود: بیمارستان های فارس در حوزه تصویربرداری پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند و تمام بیمارستان ها خدمات تصویربرداری انجام می شود.
دکتر شریفی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تخت ‌های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است، این موضوع را نشانگر سهم بالای دولت در حوزه درمان فارس برشمرد و اضافه کرد: یکی از مهمترین رسالت ‌های وزارت بهداشت، پرداختن به موضوع عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش در راستای بهره ‌مندی و دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به مولفه‌ های سلامت بوده که در ابعاد مختلف، مورد توجه قرار گرفته است.