با حضور معاون مدیر کل منابع فیزیکی وزارت بهداشت؛

روند تکمیل و بهره برداری از بیمارستان اعصاب و روان بوستان شیراز بررسی شد

فارس_ در بازدید معاون مدیر کل منابع فیزیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بخش های مختلف پروژه بیمارستان اعصاب و روان بوستان، وضعیت موجود و چالش های پیش رو در راه اندازی و بهره برداری از این بیمارستان در حال ساخت بررسی شد.

کلمه نیوز_ «محسن سلیمی» معاون مدیر کل منابع فیزیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان اعصاب و روان بوستان، ضمن بررسی پیشرفت ساخت این پروژه عمرانی، بر سرعت بخشیدن به روند اتمام و بهره برداری از این پروژه تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، توسعه خدمات حوزه سلامت در اقصی نقاط استان با هدف افزایش دسترسی تمامی آحاد جامعه به خدمات این حوزه را به عنوان یکی از اولویت های مهم این مجموعه تعریف کرد و تلاش در راستای تحقق این امر را از مهمترین زمینه های فعالیت این مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این پروژه در راستای توسعه خدمات سلامت روان در استان را ضروری برشمرد و گفت: اتمام و بهره برداری از این پروژه با حفظ استانداردهای کیفی و سرعت در این امر، از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و امری بسیار مهم برای ارائه خدمات هرچه بهتر در حوزه سلامت استان محسوب می شود.

در ادامه این بازدید، نشست هم اندیشی با حضور معاون مدیر کل منابع فیزیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسوولان شرکت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور برگزار شد که اعضای این نشست در راستای بررسی دقیق چالش های مطرح شده موجود به تبادل نظر پرداختند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، به گسترش پوشش خدمات درمانی دانشگاه، حجم بالای ارائه خدمات درمانی در مجموعه زیرمجموعه دانشگاه و مراجعه هموطنان از سایر استان‌های کشور برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی اشاره کرد.

دکتر «مهرداد شریفی» افزود: با تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان، علاوه بر رفع چالش های تخت های فرسوده فعلی بیمارستان های روانپزشکی، کمیت و کیفیت خدمات درمانی روانپزشکی نیز افزایش می یابد.