رتبه برتر هرمزگان در جمع روابط عمومی های خلاق صنعت نفت کشور

در این مراسم که با حضور کرامت ویس کرمی، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجید بوجارزاده مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و جمعی از پیشکسوتان و مدیران حوزه روابط عمومی صنعت نفت برگزار شد؛ از برترینهای روابط عمومی صنعت نفت قدردانی شد. مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در آغاز […]

در این مراسم که با حضور کرامت ویس کرمی، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجید بوجارزاده مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و جمعی از پیشکسوتان و مدیران حوزه روابط عمومی صنعت نفت برگزار شد؛ از برترینهای روابط عمومی صنعت نفت قدردانی شد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در آغاز این آیین گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از قدیمی ترین بخش های صنعت نفت و حلقه نخست ارتباطی با مردم است . وی با تاکید به نقش حیاتی این روابط عمومی ها در شرایط ناترازی مصرف سوخت گفت: روایت نخستین رویدادها و ارتباط موثر با مشتریان و رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی قرار گیرد.

در ادامه این آیین مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید به لزوم تعامل گسترده با مشتریان گفت: سیاست های اسناد بالا دستی روابط عمومی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اجرا خواهد شد. کرامت ویس کرمی، اطلاع رسانی سریع، شفاف و دقیق را از مهمترین اهداف این سیاست ها بر شمرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز معرفی روابط عمومی های فعال، خلاق و موفق را بهانه فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجربیات و تلاش برای فرهنگ سازی انجام فعالیت های تخصصی برشمرد. محسن مومنی افزود: در هشت محور فیلم ، انتشارات ، مردم داری ، رسانه ، عکس ، خلاقیت، مسئولیت اجتماعی و پایگاه اینترنتی بر اساس شاخص های استاندارد از پیش تعیین شده ارزشیابی های تخصصی انجام و برترین ها استخراج شدند.
در این جشنواره ” حامد ملازاده صادقیون ” رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده  های نفتی منطقه هرمزگان به دلیل ” تولید محتوای مفهومی در عکس صنعتی ” موفق به کسب رتبه سوم و لوح تقدیر در محور عکس شد.

پایان خبر/