شیرین‌زاد: جبهه استکبار فضای مجازی را به نفع خود مدیریت می‌کند

علی شیرین‌زاد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدام شبکه مجازی ایکس در بستن حساب‌هایی که هشتگ انتقام از اسرائیل را نشر دادند، گفت: شاهد شکل گیری یک جنگ ترکیبی میان جبهه مقاومت و استکبار هستیم و در این راه دشمنان سعی می‌کنند در مسیر تضعیف روحیه جبهه مقاومت حرکت کنند. نماینده‌ مردم کرج در مجلس […]

علی شیرین‌زاد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدام شبکه مجازی ایکس در بستن حساب‌هایی که هشتگ انتقام از اسرائیل را نشر دادند، گفت: شاهد شکل گیری یک جنگ ترکیبی میان جبهه مقاومت و استکبار هستیم و در این راه دشمنان سعی می‌کنند در مسیر تضعیف روحیه جبهه مقاومت حرکت کنند.

نماینده‌ مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه این همه حملات مختلف توسط فلسطینی‌ها و حزب الله لبنان انجام می‌شود و یا حتی با وجود این همه موشک‌هایی که ایران به خاک رژیم صهیونسیتی ارسال کرد متاسفانه به دلیل اینکه حکمرانی فضای مجازی به دست جبهه غرب انجام می‌شود اما کمتر آماری از تلفات و خسارات رژیم اسرائیل منتشر شد.

شیرین زاد تاکید کرد: در واقع اینکه عبارت‌هایی با مضمون انتقام از اسرائیل از شبکه مجازی ایکس و دیگر شبکه‌ها حذف می‌شود، بخشی از آن برای عدم نشر موفقیت‌های جبهه مقاومت است و بخشی دیگر به این خاطر است که وضعیت روحی مردم اسرائیل شرایط خوبی ندارد و این مردمان به شدت تحت فشار هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اخیرا نیز خبری پخش شد که در یکی از جنگ‌های اخیر رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت یکی از سرکرده‌های اصلی رژیم صهیونیستی کشته می‌شود. یعنی جبهه استکبار یک سال سعی کردند تا اخبار این چنینی را پنهان کنند و در فضای مجازی نیز هرچه که به ضعف صهیونیست‌ها و به قدرت جبهه مقاومت ختم شود را مدیریت و حذف کنند.

انتهای پیام