شهردار کلانشهر اراک:

کلنگ زنی ۵ پروژه در دره گردو

علیرضا محمودی در آیین کلنگ زنی این پروژه ها افزود: در بحث مزایا و توانمندی های اراک باید اشاره ای به صنعت کرد، چرا که زیرساخت های اولین های صنعت در کشور طی دهه ۴۰ در اراک پایه گذاری شده و بعد از انقلاب جنگ تحمیلی ضرباتی را به صنعت تحمیل کرد که با روحیه […]

علیرضا محمودی در آیین کلنگ زنی این پروژه ها افزود: در بحث مزایا و توانمندی های اراک باید اشاره ای به صنعت کرد، چرا که زیرساخت های اولین های صنعت در کشور طی دهه ۴۰ در اراک پایه گذاری شده و بعد از انقلاب جنگ تحمیلی ضرباتی را به صنعت تحمیل کرد که با روحیه معنوی، همبستگی و همدلی که بین شهروندان اراکی وجود دارد باعث توسعه صنعت شد.

وی ابراز کرد: شهر اراک به لحاظ وجود زیرساخت های صنعتی و داشتن صنعت و نیروی انسانی مدبر، بهترین شرایط را ایجاد می کند که جز مادر صنابع کشور باشد.

محمودی اظهار کرد: مراکز گردشگری طبیعی جز مطالبات مردم اراک بوده و دره گردو از گذشته در اراک جز مراکز تفریحی بوده و ارج می نهیم بزرگانی چون مصطفی گردویی را که این مکان را حفظ کردند.

شهردار کلانشهر اراک ادامه داد: دره گردشگری گردو باید به شکلی طراحی شود که برای مردم جذابیت داشته باشد و به همین دلیل هم در ابتدای دره جذابیت هایی پیش بینی شده است.

وی گفت: کلنگ زنی مجتمع خدمات بین راهی با ۷۵۰ میلیارد تومان در زمین ۲۸ هزار متر مربع، پارک آبی، صندلی پرنده و هایپرکالا با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در این مکان امروز کلنگ زنی شد.

محمودی یادآور شد: در ابتدای دره گردو حدود ۲۰۰ پارکینگ و یک پارک زیبا طراحی شده است.