در لامرد برگزار می شود؛

دومین سالگرد شهادت مظلومانه شهید سید فریدالدین معصومی در لامرد

لامرد_ دومین سالگرد شهادت مظلومانه سید فریدالدین معصومی مدیرعامل فقید شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر که در حمله تروریستی شاهچراغ به شهادت رسیده بود در لامرد برگزار می گردد.

کلمه نیوز_ مصطفی زائری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر اظهار کرد: این مراسم همه ساله در سالروز این شهید والامقام و به پاس خدمات ارزنده آن شهید در تامین برق مجتمع بزرگ آلومینیوم در لامرد و ایجاد ظرفیت اشتغال جوانان این منطقه با هدف قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده آن شهید والامقام برگزار می شود.

وی با بیان این که این مراسم با حضور خانواده های محترم شهداء و ایثارگران در لامرد برگزار می شود اظهار کرد: امسال نیز این مراسم با حضور آحاد مردم شهید پرور لامرد و همکاران و نیروهای متخصص و جامعه صنعتی مصادف با سالروز شهادت آن شهید که اسوه اخلاق و خدمت بود در گلزار شهدای لامرد برگزار می گردد.

مصطفی زائری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر تصریح کرد: این مراسم همراه با قرائت زیارت عاشورای حسینی و غبار روبی قبور مطهر شهداء در روز پنج شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۵ لغایت ۱۶:۳۰ در گلزار شهدای مرکزی شهر لامرد برگزار می شود.

گفتنی است؛ این مراسم از سوی شرکت غدیر انرژی لامرد، دفتر امام جمعه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری شهرستان لامرد برگزار می شود.

گفتنی است؛ شهید نخبه شاه چراغ سید فریدالدین معصومی (شهید مدافع امنیت)
شهید معصومی در حادثه حمله تروریستی در حرم حضرت شاه چراغ (ع) به شهادت رسید.

شهید فریدالدین درسال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد و دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در مدارس تهران گذراند و تا مقطع لیسانس در دانشگاه داخل کشور به تحصیلات خود ادامه داد.

پس از اخذ مدرک لیسانس با آن رتبه علمی و معدل تحصیلی که داشت برای ادامه تحصیل راهی کشور نیوزیلند شد و در همان سالها با بانویی محجبه و عفیف ازدواج کرد و ثمره این وصلت، دو فرزند شد.
پس از پشت سر گذاشتن مقطع فوق لیسانس در رشته مکانیک شاخه مکاترونیک تلفیقی از مهندسی مکانیک، الکترونیک و کامپیوتر به مقطع دکترا رسید.

وی پس از گرفتن دکترا برای خدمت به وطن بازگشت و در نیروگاه سازی و تامین برق کشور شروع به فعالیت کرد.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ ماه بود که حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حمله فردی مسلح به خاک و خون کشیده شد و شماری از نمازگزاران و زائران شهید و شماری نیز زخمی شدند که در این حمله تروریستی سید فریدالدین معصومی که در میان نمازگزاران بود درحالیکه جان عده زیادی را نجات داد، به خیل شهدا پیوست.

خبرنگار؛ محمود صابری زاده