آیین ورود کارکنان جدید الاستخدام تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد

هرمزگان/ کلمه نیوز-دکتر غلامعباس مومنی ،مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در آیین ورود کارکنان جدید الاستخدام تامین اجتماعی استان هرمزگان اظهار داشت: اصلی ترین چالش در حوزه درمان کمبود نیروی انسانی است که با مشغول به کار شدن این نیروها بخشی از این دغدغه حل می شود.

دکتر غلامعباس مومنی گفت: مهمترین عامل موفقیت سازمان تامین اجتماعی جذب نیروی های کارامد در ادوار گذشته بوده و هر سال با ورود نیروهای جدید الاستخدام، خون تازه ای به رگ های سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از سازمان های بزرگ کشور جهت خدمت به مردم تزریق شده است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان دو بخش بیمه ای و درمان در حال فعالیت است که بخش درمان شامل درمان مستقیم یا همان مراکز ملکی ما هستند و بخش دیگر درمان غیر مستقیم که مربوط به مراکز درمانی تشخیصی طرف قرارداد هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به جایگاه ویژه درمان مستقیم تامین اجتماعی در همراهی با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مدیریت درمان استان هرمزگان با ۸ مرکز ملکی به تنهایی بیش از ۳۰ درصد نیاز درمانی بیمه شدگان تحت پوشش هرمزگان و استان های همجوار و همچنین ۷۰ در صد دیگر را از طریق عقد قرارداد با بیش از ۴۰۰ مراکز درمانی استان خدمت رسانی می کند.

دکتر غلامعباس مومنی در ادامه ضمن خوشامد گویی به ۶۸ پرسنل جدید الاستخدام و عضویت در خانواده بزرگ تامین اجتماعی هرمزگان گفت: با حضور شما در خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی خون تازه ای به رگ های سازمان تامین اجتماعی این استان وارد می شود و به ۳۰ نفر پرسنل جذب شده در مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان توصیه می کنم نگذارید بیماران و خانواده های ایشان جز درد بیماری مشکل دیگری داشته باشند و سعی کنید بهترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه بدهید.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی در همه بخش ها داری حجم بالایی از خدمت است، خاطر نشان کرد : علت موفقیت سازمان تامین اجتماعی با این حجم از فعالیت، داشتن راهبرد ، برنامه های عملیاتی مناسب، نظارت وعملکرد مطلوب کارمندان است و در حال حاضر استان هرمزگان در بخشی شاخص ها پیشرو هستند و با هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات بخش زیادی از فشار کاری پرسنل را کم کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان افزود: کادر درمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان سرآمد سایر دستگاه ها هستند که با حضور نیروی های جوانی چون شما و تجربه همکاران سابق شاهد بهبود خدمت درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان خواهیم بود.

در حاشیه این مراسم، مهدی پایان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در این دور از جذب نیرو که از آزمون فرودین ماه ۱۴۰۳ هستند ۳۸ نفر در بخش بیمه ای و ۳۰ نفر در بخش درمانی به ۹۱۱ نفر نیروی مدیریت درمان هرمزگان جذب شده اند.

وی افزود: برای کارکنان جدید الاستخدام تامین اجتماعی هرمزگان به مدت چهار روز دوره های مختلف آموزشی در زمینه های عمومی و تخصصی برگزار می شود تا نیرو ها به آگاهی کامل و شناخت از سازمان تامین اجتماعی علی الخصوص بخش های تخصصی در حوزه درمان شروع به کار کنند.

مهدی پایان با اشاره به کمبود نیروی انسانی و حجم قابل توجهی از بازنشستگی همکاران در سال جاری گفت: با جذب این ۳۰ نیروی جدید در گروه های پرستاری، اتاق عمل و هوشبری، علوم آزمایشگاهی و خدمات درمانی، بخشی از این کمبود ها رفع می شود.

پایان خبر/