استاندار جدید خوزستان معارفه شد

استاندار جدید خوزستان روز چهارشنبه با حضور وزیر کشور و جمعی ازمسئولان استان خوزستان، در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری خوزستان معارفه شد.

کلمه نیوز – حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که سخت‌ترین کار در عرصه میدان، کار اجرایی است. همه ما تکلیف داریم در هرجا هستیم به دولت خدمتگزار کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری تضعیف این دولت حرام شرعی است، افزود: فرمان مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار داده‌ایم و مطیع فرامین ایشان هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطر نشان کرد: برخود واجب می دانیم که از دولتمردان حمایت کنیم. موفقیت شما موفقیت نظام دلگرم کننده مردم و امیدبخش جامعه است و یاس و ناامیدی را از جامعه بیرون می کند.

وی ادامه داد: استاندار به تنهایی نمی تواند کاری کند همه ما بدون دخالت باید کمک کنیم برای تعیین مسئولان می توان نیروهایی را به عنوان پیشنهاد مطرح کرد اما اختیار دست استاندار است و غیر از این خلاف دستور حضرت آقا است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: در صحنه اجرا نیز باید تلاش کنیم تا استاندار موفق شود چراکه موفقیت استاندار موفقیت دولت و موفقیت دولت همان موفقیت نظام است.

وی با اشاره به خدمات انجام شده از سوی استاندار سابق خوزستان گفت: یکی از نکات بارز حسینی محراب، همفکری و مشورت بود.

گفتنی است وزیرکشور روز چهارشنبه به منظور معارفه استاندار جدید خوزستان سیدمحمدرضا موالی زاده، با استقبال جمعی از مسئولان وارد اهواز شد.

وزیر کشور همچنین باحضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدا ازجمله سردار علی هاشمی، مدافعین حرم و شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.