طراحی و ساخت پوسته و یاتاقان G.R.FAN در نیروگاه بندرعباس

حسین سلیمی اظهار کرد: یاتاقان‌های ژورنال G.R.FAN از نوع لغزشی بوده که دارای پوسته چدنی دولایه جهت تعبیه مسیر آب خنکاری درون آن می باشد. وی بیان کرد :در زمان کارکرد فن G.R.FAN، روانکاری شفت و یاتاقان توسط روغن، موجب گرم شدن روغن درون محفظه یاتاقان شده که جهت کاهش دمای بابیت و خنک کاری […]

حسین سلیمی اظهار کرد: یاتاقان‌های ژورنال G.R.FAN از نوع لغزشی بوده که دارای پوسته چدنی دولایه جهت تعبیه مسیر آب خنکاری درون آن می باشد.

وی بیان کرد :در زمان کارکرد فن G.R.FAN، روانکاری شفت و یاتاقان توسط روغن، موجب گرم شدن روغن درون محفظه یاتاقان شده که جهت کاهش دمای بابیت و خنک کاری آن ، آب درون پوسته یاتاقان،عمل کاهش دمای قطعات را انجام می دهد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در ادامه عنوان کرد: به دلیل وجود پوسته چدنی دو لایه یاتاقانها، ساخت و بتابیت ریزی آن نیازمند دانش فنی بالا می باشد که با پیگیری های انجام شده، این کار توسط متخصصان داخلی این نیروگاه صورت گرفت.

سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: ساخت این یاتاقان ها توسط متخصصان این نیروگاه نسبت به نسخه خارجی ۷۰ درصد صرفه‌جویی ارزی داشته است.

انتهای پیام/