طراحی و ساخت پوسته و یاتاقان G.R.FAN در نیروگاه بندرعباس
حسین سلیمی اظهار کرد: یاتاقانهای ژورنال G.R.FAN از نوع لغزشی بوده که دارای پوسته چدنی دولایه جهت تعبیه مسیر آب خنکاری درون آن می باشد. وی بیان کرد :در زمان کارکرد فن G.R.FAN، روانکاری شفت و یاتاقان توسط روغن، موجب گرم شدن روغن درون محفظه یاتاقان شده که جهت کاهش دمای بابیت و خنک کاری […]
حسین سلیمی اظهار کرد: یاتاقانهای ژورنال G.R.FAN از نوع لغزشی بوده که دارای پوسته چدنی دولایه جهت تعبیه مسیر آب خنکاری درون آن می باشد.
وی بیان کرد :در زمان کارکرد فن G.R.FAN، روانکاری شفت و یاتاقان توسط روغن، موجب گرم شدن روغن درون محفظه یاتاقان شده که جهت کاهش دمای بابیت و خنک کاری آن ، آب درون پوسته یاتاقان،عمل کاهش دمای قطعات را انجام می دهد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در ادامه عنوان کرد: به دلیل وجود پوسته چدنی دو لایه یاتاقانها، ساخت و بتابیت ریزی آن نیازمند دانش فنی بالا می باشد که با پیگیری های انجام شده، این کار توسط متخصصان داخلی این نیروگاه صورت گرفت.
سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: ساخت این یاتاقان ها توسط متخصصان این نیروگاه نسبت به نسخه خارجی ۷۰ درصد صرفهجویی ارزی داشته است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰