به وقت خدمت از لحظات آغازین صبح

سفر یک روزه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به سرپلذهاب+تصاویر+ویدیو

کرمانشاه کلمه نیوز - شرکت در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سرپل ذهاب با حضور حیدری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دیدار با امام جمعه سرپل ذهاب، دیدار با فرمانده سپاه، بازدید از چند طرح صنعتی، دیدار با کارکنان شهرستان و حضور میز خدمت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرپل ذهاب جهت پاسخگویی مراجعین مردمی برنامه سفر یک روزه مختار احمدی به سرپلذهاب بود.

به گزارش کلمه نیوز مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در سفر یکروزه خود به سرپل ذهاب پیگیر خدمات حوزه مدیریتی خود در این شهرستان شد.


در آغاز این جلسات مختار احمدی با صدراله بابلی سرپرست فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب دیداری در دفتر فرمانداری این شهرستان داشت.


در ادامه این دیدار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه پیش از آغاز نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سرپل ذهاب، با پیمان ترکمانه مدیر کل کمیته امداد امام (ده) استان دیدار و گفتگو کرد.
پیگیری جذب حداکثری تسهیلات اشتغالزا ویژه دستگاه های اجرایی حمایتی در شهرستان زلزله زده در شهرستان سرپل ذهاب در این دیدار مورد بررسی قرار کرفت.


آغاز دومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سرپل ذهاب به ریاست صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب و با حضور دکتر شهریار حیدری نماینده مردم در شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، پیمان ترکمانه مدیر کل کمیته امداد امام(ره) و مدیران و روسای ادارات، موسسات و بانک های عامل شهرستان سرپلذهاب.

در این نشست مختار احمدی عنوان کرد: سیاست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و در شهرستانهای تابعه، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سرانه بیمه توسط فرصت های شغلی جدید می باشد.
بر اساس سند توسعه اشتغال استان کرمانشاه ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی برای استان در سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است که تاکنون ۴ هزار و ۷۷۸ فرصت شغلی به میزان ۱۱ درصد آن محقق شده است.
در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار و ۱۷ فرصت شغلی بزای شهرستان سرپل ذهاب پیش بینی شده که بر اساس داده های آماری سامانه رصد تاکنون ۳۲۰ فرصت شغلی به میزان ۱۶ درصد محقق شده است که در این خصوص رتبه اول ایجاد اشتغال نسبت به تعهد را در اختیار دارد.
بیش از ۸۷ درصد اعتبارات مشاغل خانگی سهم ۷۷۸ میلیاردی ریالی استان در سال ۱۴۰۰ جذب شده است.
تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه که توسط ۸ دستگاه اجرایی با دبیری اداره کل اقتصاد و دارایی، مبلغ ۱۰۱ میلیارد تومان با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سه حوزه ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی پیش بینی شده است که تاکنون ۱۰۵ میلیارد تومان طرح به دبیرخانه ارسال شده و تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن با پیش بینی ۱۸۷ فرصت شغلی جذب شده است.
تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با پیش بینی ۸۷ فرصت شغلی جذب شده است.
سامانه سانا بر اشتغال های ایجادی که در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی ثبت خواهند شد به صورت برخط و آنلاین رصد و پایش می کند.


در ادامه این نشست ها مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه پای میز خدمت فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب با حضور دکتر حیدری نماینده مردم شهرستانهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری قرار گرفت و پاسخگو به مشکلات حوزه مدیریتی خود بود.
در این جلسه مسائل و مشکلات مراجعین و سرمایه گذاران شهرستان با حضور نماینده مردم، فرماندار و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر مسئولین شهرستانی مورد بررسی قرار گرفت.


مختار احمدی در ادامه با حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب امام جمعه محترم سرپل ذهاب
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست ماموریت و سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال و ارتقای فرهنگ کار را تشریح داد.


در ادامه دیدارها مختار احمدی در شهرستان سرپل ذهاب با نوروز اکبری فرمانده سپاه شهرستان سرپل ذهاب دیداری صمیمی داشت.


برنامه بعدی مختاراحمدی بازدید از ساختمان اداری در حال ساخت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرپل ذهاب که در زلزله آبان ۱۳۹۶ کاملا تخریب شده بود.


ملاقات مردمی مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با مراجعین مردمی و جامعه هدف


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این برنامه ملاقات و میز خدمت پاسخگوی مراجعین در حوزه تعاون، مشاغل سخت و زیان آور ، بیمه بیکاری، ایجاد کسب و کار، مشاغل خانگی شدند و در این خصوص ضمن پیگیری تلفنی از ستاد، دستورات لازم در جهت رفع مشکل را صادر نمود .


همچنین پیگیری امور اداری شهرستان سرپل ذهاب توسط وحید ناصری نماینده مدیر کل در امور پیگیری شهرستان ها انجام شد.


در پایان این سفر یکروزه مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه پس از رسیدگی به مشکلات حوزه مدیریتی خود و دیدار چهره به چهره و گوش دادن به مشکلات و دردل های مردم مراجعه کننده، در پایان با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرپل ذهاب در این اداره دیدار و گفتگو کرد.