اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان دستگاه ممتاز کشوری در ارایه خدمات مشاوره حضوری

در متن لوح تقدیری که به همین مناسبت از سوی  میرهاشم موسوی ،مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خطاب به “عباس اکبری” مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان صادر شده چنین آمده است: بی شک خدمت به اقشار زحمتکش و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی، فرصت مغتنمی است است که امیدوارم با نگاه مدبرانه، مشمول لطف حق تعالی قرار گیرد […]

در متن لوح تقدیری که به همین مناسبت از سوی  میرهاشم موسوی ،مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خطاب به “عباس اکبری” مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان صادر شده چنین آمده است: بی شک خدمت به اقشار زحمتکش و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی، فرصت مغتنمی است است که امیدوارم با نگاه مدبرانه، مشمول لطف حق تعالی قرار گیرد و اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز و انقلابی را فراهم سازد. در این مسیر آنچه بابت سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق و خداوند متعال است.

سازمان تامین اجتماعی با راه اندازی نقطه تماس یکتا با ذینفعان تلاش نموده تا بیش از پیش رضایت مخاطبان خود را جلب و آن را رصد و پایش نماید. نظر به اینکه بر اساس نظرسنجی مردمی بعمل آمده از طریق سامانه ارتباطات و نظارت مردمی(CRM) آن استان، موفق به کسب ۹۱ درصد رضایتمندی ذینفعان سازمان از تیرماه سال گذشته به مدت یکسال در بخش “خدمات مشاوره حضوری” شده است، بدینوسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی و همکاران آن استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/