کاهش ۵۳ درصدی سرقت ها از ابتدای طرح نوروزی در آبادان

خوزستان - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ششمين جلسه قرارگاه نوروزي از کاهش 53 درصدي سرقت ها در این شهرستان خبر داد.

کلمه نیوز – به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس از آغاز طرح نوروزی پلیس تا کنون در سطح شهرستان شاهد کاهش ۵۳درصدی سرقت ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم .

این مقام مسئول با اشاره به همراهی و همکاری مردم خوب شهرستان با پلیس و اجرای طرح های پاکسازی امنیت محله محور و جمع آوری معتادان متجاهر در اسفندماه سال گذشته گفت: امیدواریم که با رعایت توصیه ها و هشدار های پلیس از سوی شهروندان شاهد تداوم روند کاهشی در این راستا در روزهای باقی مانده از ایام نوروزی باشیم.

سرهنگ کشوری همچنین به توقیف ۷۵دستگاه وسائط نقلیه متخلف ،فاقد پلاک و هنجارشکن در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان پلیس در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،ارتقای امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی،تعداد ۷۵دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه از شهروندان در خواست کرد تا ضمن رعایت توصیه ها و هشدار های پلیس در خصوص نگهدای اموال و پیشگیری از سرقت، هر گونه موارد مشکوک و نیاز های پلیس خود را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.