منتخب مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی؛

پست با در خدمت گرفتن فناوری های نوین به دوران با شکوه خود رسیده است

مرکزی-کلمه نیوز- منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پست با رویکرد جدید و هوشمند سازی فرآیند ها نقش مهمی در توسعه و آبادانی کشور ایفا کرده است.

دکتر سید محمد جمالیان در دیدار با حسن زارعی مدیر کل پست استان مرکزی، با قدردانی از زحمات و تلاش های پرسنل پست استان مرکزی در تمامی ایام سال به خصوص ایام کرونا و خدمت رسانی ویژه به روستاییان، کارکنان پست را الگویی ممتاز برای سایر دستگاه ها در امر مشتری مداری و خدمت رسانی در تمام شرایط به مردم دانست.

نماینده منتخب مردم اراک ،خنداب و کمیجان با اشاره به پیشرفت های پست، خاطر نشان کرد: با تغییرات گسترده، هوشمند سازی، استفاده از خدمات نوین در پست و همچنین همکاری با برخی استارت آپ ها ،خوشبختانه شرکت ملی پست توانسته علاوه بر اشتغال زایی ، به دوران با شکوه و تاثیر گذار خود دست یابد .

وی همچنین در خصوص گسترش خدمات پستی در روستاها و نقاط کمتر برخوردار گفت: پست با گسترش خدمات در روستاها نقش مهمی درتوسعه ، آبادانی کشور و ارتقای کیفیت زندگی مردم دارد و خواستار توجه بیشتر به بخش روستایی کشور شد.

جمالیان همچنین ضمن استقبال از سرویس های متعدد پستی خواستار معرفی هرچه بیشتر این خدمات به مردم و مسئولین شد.

بر همین اساس قبل از سخنان منتخب مردم، زارعی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان گفت: روزانه ۲۰ هزار نفر از خدمات این اداره کل در تمام شهرها و روستاهای استان استفاده می کنند که نیمی از مرسولات وارده و نیمی از مرسولات خارج شده از استان را شامل می‌شود.

وی بیان داشت: ارایه خدمات پستی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا، ترافیک و سوخت و تحقق دولت الکترونیک دارد و در دنیای کنونی اقتصاد دیجیتال به سرعت درحال پیش روی است و خدمات الکترونیکی با شتاب جایگزین خدمات سنتی می‌شود.

مدیرکل پست استان مرکزی افزود: شرکت ملی پست با ظرفیت ارزشمندی که دارد می تواند فرصت بی نظیری برای رونق کسب و کارهای اینترنتی فراهم آورد.

زارعی ادامه داد: گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات نه تنها موجب کمرنگ نشدن خدمات پستی شده است، بلکه سرویس‌های جدیدی در بستر آی تی طراحی شده و نیز تنوع سرویس های مورد توجه و نیاز به خدمات پستی، بیش از پیش مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی افزود: هوشمند سازی و پست هوشمند یکی از برنامه های مهمی است که تحقق آن باعث رونق بخشیدن به کسب و کارهای اینترنتی و کمک به تحقق دولت الکترونیک، اشتغال زایی و ارایه خدمات نوین و رضایت مردم و افزایش بهره وری می شود.

زارعی در انتها با اشاره به نوع فعالیت همکاران و فعالیت ۲۴ ساعته و بدون وقفه در ارائه خدمات به مردم خواستار پیگیری مجدد بحث سختی کار نامه رسان ها در مجلس جدید شد.