مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی:

پرداخت ۵۶۲۸فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان مرکزی طی سال گذشته

مرکزی-کلمه نیوز-مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال گذشته تعداد ۵۶۲۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۱۰۴ میلیاردو ۶۵۲ میلیون تومان توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ، بانکهای رسالت و مهر به نیازمندان استان مرکزی پرداخت شده است.

احمد رفیعی، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی با اعلام این خبر ، گفت: از این تعداد ۳۹۷۸ مورد تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت با اعتبار ۷۶ میلیاردو ۹۵۲ میلیون تومان و تعداد ۱۶۵۰ مورد تسهیلات از منابع بانکی رسالت و مهر با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «قرض ماندگار» توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اظهار کرد: در قالب این طرح، خیّران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در ارائه خدمات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان عزیز تحت حمایت دارند، می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه تقویت خدمات معوض این نهاد را فراهم کنند.

رفیعی اضافه کرد: خیّران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنان در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات بدون بهره به نیازمندان فراهم شود.

وی، با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند، افزود: افراد می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق به همراه وجوه هم‌افزایی توسط صندوق امداد ولایت، نیازمندان مورد نظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.