در مسابقات کشوری هاپکیدو “آی تی اچ” بانوان رقم خورد؛

کسب ۵ مدال رنگارنگ توسط بانوان رزمی کار شاهین شهری

اصفهان_ مربی تیم هاپکیدو آی.تی.اچ بانوان شاهین شهر از کسب ۵ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری این رشته در اصفهان خبر داد.

سالهاست که بانوان در انواع رشته های ورزشی دستی بر آتش دارند و هم پای مردان و چه بسا بهتر از آنها در عرصه رقابت های ورزشی درسطح استان، کشور و جهان ظاهر می شوند؛ یکی از این رشته های ورزشی هاپکیدو است که خانم زهرا دلوی، ازسال ۱۳۹۶ پا به عرصه مربیگری رشته رزمی گذاشته و طی این چند سال توانسته همواره با حضور در میادین ورزشی توان و استعداد شاگردان خود را به رخ حریفان بکشاند و همیشه نام اصفهان و شاهین شهر را بالا نگه دارد؛ ما نیز به این بهانه و همچنین برگزاری مسابقات کشوری “هاپکیدو آی تی اچ بانوان” بعد از ۲ سال تعلیق به دلیل شیوع بیماری کرونا و کسب چند مدال و عنوان توسط شاگردان این مربی برجسته و خوش آتیه به گفت و گو با وی نشستیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.
دلوی در خصوص انگیزه ورود به عرصه ورزشهای رزمی و‌ رشته “هاپکیدو آی تی اچ” به خبرنگار کلمه نیوز اظهارکرد: این رشته کامل ومجزا از رشته های دیگر است.
وی از پاسخ به سوال دیگر با این مضمون که” مسابقات چندمین ساله برگزار می شود و چند تیم شرکت کردند؟” ادامه داد:
مسابقات هاپکیدو “آی تی اچ” سالهاست برگزار می شود و من از سال ۹۶ در این مسابقات شرکت کردم البته طی ای مدت و به دلیل شیوع بیماری کرونا ۲ سال مسابقه ای برگزار نشد تا اینکه امسال مجدد برگزاری مسابقات از سر گرفته شد که از اصفهان ۳مربی با شاگردان خود شرکت کردند که من یکی از این سه مربی بودم.

دلوی سوال خبرنگار کلمه نیوز در خصوص اینکه “تیم شما شامل چند نفر بود و چه عناوینی کسب کردید؟ توضیح داد: تیم من شامل ۷ نفر از شاگردانم دررده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان بود که از این تعداد، پنج نفر موفق به کسب مدالهای طلا، نقره و برنز شدند. خانم مهدیه افشاری مدال آور طلایی تیم ما بود، خانم ها فاطمه پایمرد و خیزران رجعتی موفق به کسب مدال نقره مسابقات هاپکیدو”ان اچ” استان اصفهان شدند و مدال برنز نیز از آن خانم ها سحر رحیم زاده، مهلا بوعذار شد.
وی در خصوص سطح مسابقات و ارزیابی خود از حریفان نیز گفت:
سطح مسابقات بعداز ۲ سال تعلیق کرونا بسیار بالا بود که در سطح کشور و با مدیریت استاد اسماعیل عبدی واساتید گرامی دربخش بانوان و داوران عزیز به بهترین شکل برگزار شد.
مربی تیم بانوان هاپکیدو “آی تی اچ” در آخر گفت: از اساتید گرامی جناب آقای استاد اسماعیل عبدی واستاد حمید کریمی تشکر میکنم که در این مسابقات بانوان را به نحوه احسن همراهی کردند.
دلوی افزود: از استاد اسماعیل عبدی کمال قدردانی را دارم که با اقتدار و سربلندی پرچم این رشته را درسطح کشور به اهتزاز درآوردند و باعث شدند ما بانوان دریک محیط مناسب باامنیت کاری بسیار بالا به فعالیت مربیگری بپردازیم.
وی از استاد حمید کریمی رئیس سبک هاپکیدو آی تی اچ استان اصفهان تشکر و قدردانی ابراز داشت که در این دوره از مسابقات از تمام توان خود استفاده کردند تا بانوان اصفهانی سربلند وپیروز باشند.