رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری خبر داد؛

طرح خیابان ورزش‌های همگانی در کرمانشاه اجرا می شود

کرمانشاه - کلمه نیوز - اولین جلسه رئوسای کمیته‌های استانی ورزش شهرداری‌های کشور در سالن همایش‌های آکادمی کمیته ملی المپیک و با حضور سیدمحمدرضا قارونی رئیس اداره ورزش شهرداری کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش کلمه نیوز؛ از اهداف این نشست، برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات بود که در مرحله‌ی نخست مقرر شد این مسابقات در شهرهای مراکز استان‌ها با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار گردد.

سیدمحمدرضا قارونی رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه که در این نشست بعنوان سرپرست کمیته ورزش شهرداری‌های استان حضور داشت با اعلام مطلب فوق گفت: از دیگر دستاوردهای این جلسه، تنظیم و تدوین تقویم مسابقات کارکنان شهرداری‌ها برای شش ماهه دوم سال بود.

وی افزود: طرح خیابان ورزش‌های همگانی نیز در شهرها مصوب گردید و مقرر شد شهرداری‌ها خیابانی درسطح شهرها به عنوان خیابان ورزش به فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و از سوی فدراسیون تجهیز شود و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گیرد.

قارونی اظهار داشت: در این نشست، دکتر فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی، دکتر مهدوی سرپرست سازمان رقابتی، تفریحی و آمادگی جسمانی و دکتر عشقی رئیس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور حضور داشتند و نقطه نظرات و راهکارهای لازم پیرامون میزبانی مسابقات مینی فوتبال، هم‌چنین مسابقات آمادگی جسمانی، طناب‌زنی و طناب‌کشی کارکنان شهرداری‌ها و محلات شهرها را بیان کردند.