توسعه شبکه دیتای ثابت در گتوند

خوزستان - مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقای شبکه دیتا با افزایش صد در صدی پهنای باند در شهرستان گتوند خبر داد

کلمه نیوز – رحیم فلاح زاده مدیر کل مخابرات خوزستان گفت: با توجه به افزایش رو به رشد استفاده مشترکان از شبکه دیتای ثابت جهت انجام فعالیت‌های روزانه خدماتی، آموزشی و همه کار‌های روزانه متکی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی، به همت کارشناسان فنی حوزه شبکه دیتا، عملیات توسعه این شبکه در مرکز تلفن ثابت شهرستان گتوند اجرایی شد.

به گفته او عملیات توسعه شبکه دیتای ثابت این شهرستان با برقرار کردن و راه اندازی لینک دوم GE و با ۲ گیگا بیت پهنای باند، با هدف افزایش سرعت و کیفیت مطلوب ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان، با توسعه فنی و دو برابر شدن پهنای باند در مرکز تلفن شهرستان گتوند انجام شد.

او می‌گوید: با راه اندازی GE دوم و افزایش دو برابری پهنای باند، این اقدام امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت از اینترنت باند پهن(adsl خانگی) با سرعت و کیفیت مطلوب فراهم شده است.

مدیر کل مخابرات خوزستان گفت: متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت در شهرستان گتوند به منظور بهره مندی از این خدمات می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس گرفته و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

این مقام مسئول افزود: توسعه بستر‌های مخابراتی در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه شبکه دیتا عاملی برای کاهش هزینه ها، مدیریت زمان و انجام کار‌های روزمره بوده که آمار بهره گیری سازمان‌ها و اداره‌ها از این بستر جهت ارائه خدمات به مردم بیانگر این مهم است.