موافقت با نصب سرور و آنتن های RFID در مجموعه آهن فروشان شرق و غرب اهواز

کلمه نیوز – محمد کروشاوی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز اظهار داشت: حدود ۱۲ صنف و اتحادیه در حمل و نقل بار درون شهری در اهواز مشغول می باشند که، سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری طی نشست های تخصصی و کارگروهی پی در پی […]

کلمه نیوز – محمد کروشاوی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز اظهار داشت: حدود ۱۲ صنف و اتحادیه در حمل و نقل بار درون شهری در اهواز مشغول می باشند که، سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری طی نشست های تخصصی و کارگروهی پی در پی از آنها خواست تا با نوع فعالیت دوربین های RFID در مبادی ورودی و خروجی اماکن تجاری و در آینده بسیار نزدیک در سطح شهر اهواز آشنایی پیدا کنند تا بتوانند حمل و نقل بدون تخلف را مدیریت و از تخلفات بعد از نصب دوربین های RFID متصل به سامانه مدیریت هوشمند جلوگیری بعمل آورند. و با زمینه همکاری با سازمان و انجام امور قانونی مصوب شده از تخلفات موجود پیش گیری کنند.

این مقام مسئول در خصوص نشست با هیات امنای آهن فروشان غرب و شرق اهواز گفت: فلسفه وجودی حمل و نقل بار و کالا جابجایی ایمن و آسان و کنترل مدیریت حمل و نقل بار درون شهری توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری ها می باشد. که وظایف ذاتی آنها ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری است.

وی افزود: کارگروه تخصصی سازمان به دنبال آن است تا با نصب دوربین های RFID معضلات و کاستی های شهری در حمل و نقل سنگین را برطرف نماید و نظارت انسانی را به نظارت هوشمند در مدیریت شهری تغییر دهد و شناسایی ناوگان را از طریق “تگ” نصب شده بر روی مجموع ناوگان حمل و نقل بار سنگین را ممیزی و احصاء نمایند.

رئیس سازمان در پایان گفت: کارشناسان حاضر در جلسه این سازمان، با انجام این مذاکراه ظرفیت های همکاری دوجانه و چند جانبه در خصوص بهره گیری از توانمندی های سامانه مدیریت هوشمند متصل به آنتن های RFID را به مذاکره شوندگان هیات امنای حمل و نقل بار سنگین آهن فروشان شرق و غرب معرفی نموند و حاضرین در جلسه با پرسش های متفاوت موافقت خود در خصوص نصب این سامانه و آنتن های گزارش گیر RFID در مجموع فعالیت های خود در شرق و غرب اهواز موافقت نمودند.