صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی خوزستان در کمتر از ۲ روز

خوزستان - به منظور جذب سرمایه گذار و رونق تولید در استان، صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی جدید در کمتر از ۲ روز انجام می شود.

کلمه نیوز – حمید رضا فلاح مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: به منظور جذب سرمایه گذار و رونق تولید در استان، صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی جدید در کمتر از ۲ روز انجام می شود. میانگین صدور جواز تاسیس شرکت در کشور پنج روز است که این مدت زمان با هدف جذب و تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در استان و همچنین ایجاد فرصت های شغلی جدید به یک روز و نیم کاهش یافته است.

این مقام مسئول گفت: ثبت درخواست جواز تاسیس و رصد این فرآیند از بهمن ماه پارسال در سامانه یکپارچه مجوزها وزارت اقتصاد شروع شده است.

مدیر کل صمت خوزستان افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۹۸ جواز تاسیس صادر شده که بیشتر در حوزه های صنایع فلزی، شیمیایی و سلولزی بوده است.

با دستور و نظارت مدیر کل صمت خوزستان زمان صدور جواز تاسیس از سوی این اداره کل در استان برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار و حمیات از بخش تولید و ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در استان کاهش یافته است.

همچنین معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت از مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به دلیل موفقیت این اداره کل برای صدور جواز تاسیس در کمتر از زمان میانگین کشوری تجلیل نمود.