اینترنت و مخابرات از ملزومات حوزه ی تولید است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: امروزه به منظور معرفی محصولات تولیدی و ارتباط با مشتریان، ارتباطات بسیار حائز اهمیت است و اینترنت و مخابرات از ملزومات اساسی حوزه ی تولید محسوب می شود.

کلمه نیوز – علی مهدی پور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان در نشست با مدیر عامل شرکت مخابرات استان خوزستان به ضرورت داشتن بهترین امکانات مخابراتی و اینترنت در شهرک های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان ایجاد کننده زیرساخت ها برای تولید بر این امر وقف کامل دارد که شبکه فیبر نوری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هر چه زودتر تکمیل و توسعه یابد.

این مقام مسئول در ادامه به تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال برای قیبر نوری چند شهرک اشاره کرد و تاکید نمود: برای داشتن خطوط ارتباطی و اینترنت پایدار و قوی برای شهرک های صنعتی در هر جایی که مشکل وجود داشته باشد با اهتمام ویژه ای برای رفع آن گام بر داشته خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان خوزستان نیز در این نشست به تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: مقرر شد ۵ شهرک با طراحی و نظارت شرکت مخابرات خوزستان و انتخاب پیمانکار توسط شرکت شهرک ها اجرای فیبر نوری داشته باشند.

فلاح زاده در ادامه گفت: رساندن فیبر نوری به ناحیه صنعتی گتوند و باغملک تمام شده و شهرک های صنعتی امیدیه، سوسنگرد و دزفول ۳ در حال انجام است.

وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: احداث فیبر نوری شهرک صنعتی شماره ۱ اهواز جهت افزایش خطوط و تقویت دکل همراه اول نیز در حال انجام است و بزودی اتمام خواهد شد.