هشدار اورژانس خوزستان نسبت به افزایش تصادفات شهری و جاده‌ای

خوزستان - رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با هشدار افزایش تصادفات شهری و جاده‌ای از هموطنان درخواست کرد که بیش از پیش نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

کلمه نیوز – فرهنگ کره بندی رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: در چند روز گذشته با افزایش تردد در محورهای استان و سفرهای تابستانی، تماس‌های تلفنی با مرکز اورژانس خوزستان به دنبال وقوع تصادفات وسایل نقلیه افزایش یافته و فشار کاری سازمان را منجر شده است.

وی از هم استانی‌ها درخواست کرد که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، برنامه ریزی و بررسی تمامی جوانب، سفرهای خود را آغاز کنند و با استراحت کافی، رعایت سرعت مطمئنه، رانندگی تدافعی و در نتیجه کاهش تصادفات، اورژانس ۱۱۵ را برای خدمت‌رسانی بهتر یاری رسانند.

کره‌بندی ادامه داد: در چند روز اخیر بروز تصادف در روستای محمد غزوان شوش، هندیجان – دیلم، مسجدسلیمان، آزاد راه سربندر، سه راهی غیزانیه ۱۹ مصدوم و ۲ کشته به جا گذاشت که حوادث مذکور با حضور ۱۸ کارشناس فوریت‌های پزشکی و ۹ دستگاه آمبولانس تخصصی اورژانس خوزستان امدادرسانی شد.

در حال حاضر ۱۲۳ پایگاه اورژانس زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل ۷۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۵ پایگاه شهری فعال هستند، اورژانس هوایی نیز در چهار نقطه استان خوزستان از جمله دزفول، اهواز، مسجدسلیمان و بهبهان فعالیت دارند.