بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح ۷۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن داراب

فارس_ سحر خيزان کارشناس عالی دفتر مرکزی بنیاد مسکن به همراه شاه امیریان کارشناس عالی مسکن شهری بنیاد مسکن فارس در نشستی با حضور محمد رضا حسن زاده مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب به بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح 720 واحدی نهضت ملی مسکن داراب پرداختند.

کلمه نیوز_ در این نشست که با حضور ایرج نژاد کارشناس مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب برگزار شد، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ۷۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن داراب بررسی گردید و همچنین پیرامون مشکلات پروژه بحث و تبادل نظر شد.

محمد رضا حسن زاده، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب در حاشیه این نشست با تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت: پروژه ۷۲۰واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان داراب در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع با تعداد ۷۲۰واحد و ۱۷۴ قطعه به صورت ۴ واحدی در حال ساخت ساخت می باشد.

حسن زاده با اشاره به تحولات به وجود آمده ناشی از توسعه روستایی در مناطق روستایی این شهرستان افزود: هر چند در سال‌های گذشته حجم فعالیت های توسعه در مناطق روستایی بالا بوده است اما حجم محرومیت ها نیز در این مناطق بالا است و می طلبد تا در سال پشتیبانی تولید توسعه روستایی در این شهرستان شتاب بیشتری گیرد.

حسن زاده در ادامه از صدور اسناد تملکی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به متراژ ۲۹هکتار در این شهرستان خبر داد و گفت: ثبت نام و تایید نهایی۲ هزار و ۱۳۵ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و جرای دیوار چینی طبقه همکف و اول و اجرای سقف طبقه همکف واحد های پروژه ۷۲۰واحدی طرح نهضت ملی مسکن از دیگر کارکردهای بنیاد مسکن در سالی که گذشت است.

وی جمع کل اعتبارات هزینه شده در سالی که گذشت را ۱۴۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در این شهرستان اعلام کرد.