آماده سازی زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرز‌های خوزستان

خوزستان - زیرساخت اربعین حسینی در مرز‌های خوزستان با همکاری مردم، بسیجیان و جهادگران برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی درحال آماده سازی هستند.

کلمه نیوز – خوزستان به عنوان یکی از استان‌های مرزی کشور و با ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه، هر سال میزبان زائران اربعین حسینی از نقاط مختلف جهان است.

مردم این استان با اخلاص پذیرای زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند و با جان و دل شرایط را برای استقبال از زوار آماده می‌کنند. خادمان برای خدمت به زائران اربعین حسینی ساعت نمی‌شناسند و به صورت شبانه روزی کار می‌کنند و تلاش دارند موکب‌ها را بسازند و زیرساخت‌ها را مهیای این راهپیمایی بزرگ کنند.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: در بخش‌های حمل و نقل، کامیون، جرثقیل، خودرو‌های سنگین، تامین آب، یخ و سایر امکانات ستاد عتبات عالیات استان به زودی به سمت مرز‌های استان گسیل می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: امسال همانند سال‌های قبل و به کوری چشم دشمنان اسلام، شاهد حضور میلیونی زائران امام حسین(ع) و برگزاری باشکوه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خواهیم بود و این همایش معنوی بازهم تاریخ ساز خواهد شد.

بسیجیان و جهادگران بسیج سازندگی از ماه‌های قبل وارد میدان خدمت به زائران طریق الحسین(ع) گذاشته اند و علاوه بر بسیج امکانات، تسطیح ۱۶ هزار متر مربع پارکینگ اتوبوسرانی، آسفالت ریزی، ساخت ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی و… را در مرز‌های داخلی و خارجی کشور انجام داده اند.

سرهنگ سیداسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: از سراسر کشور بسیج سازندگی استان در مرز‌های شلمچه و چذابه میزبان گروه‌های جهادی خواهیم بود و به زائران اربعین حسینی از سراسر نقاط جهان خدمت خواهند کرد.

به گفته مسئولان، خدمات رسانی جهادگران و بسیجیان تا پایان همایش بزرگ اربعین حسینی و بازگشت زوار به کشور ادامه دارد.