با حضور استاندار فارس؛

مراکز خدمات جامع سلامت روستایی کوشکک و قاسم آباد شهرستان بختگان افتتاح شد

فارس_ از جمله دستاوردهای هفته دولت سال جاری در حوزه سلامت استان، افتتاح مراکز خدمات جامع سلامت روستایی کوشکک و قاسم آباد شهرستان بختگان بود که با حضور استاندار فارس انجام شد.

کلمه نیوز_ دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه که در این آئین حضور داشت با معرفی بیشتر این دو خدمت جدید سلامت گفت: هر یک از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی کوشکک و قاسم آباد شهرستان بختگان در زمینی به مساحت در حدود ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۴۴۵ متر مربع بنا شده است.

او ادامه داد: برای ساخت و تجهیز هر یک از این مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر رضائیان زاده افزود: در این دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کوشکک و قاسم آباد پزشک، خدمات دندانپزشکی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، سلامت خانواده و آزمایشگاه به جمعیت تحت پوشش، پیش بینی شده است.

حجت الاسلام «عبداله طیبی» امام جمعه شهرستان بختگان، دکتر «فرهاد طهماسبی» نماینده مردم شهرستان بختگان در مجلس شورای اسلامی، مهندس «مراد هدایت» فرماندار شهرستان بختگان و جمعی از مسوولان حاضر در این برنامه بودند.

بازدید از پروژه ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بختگان از دیگر برنامه های استاندار فارس و هیات همراه در این سفر یک روزه بود.