درگیری پلیس فارس با قاتل مسلح متواری

فارس_ مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس از درگیری مامورین پلیس با قاتل مسلحی که حوالی ظهر امروز پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.

کلمه نیوز_ مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس از درگیری مامورین پلیس با قاتل مسلحی که حوالی ظهر امروز پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛

ظهر امروز یک نفر با اسلحه کلاش دو شهروند بی گناه را در شهرستان فراشبند به قتل رسانده و متواری می شود. در ادامه و پس از اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه مطلع شدند مرد قاتل ۳۲ ساله بنا به دلایل نامعلومی مقابل ساختمان اداره آب شهرستان فراشبند و با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی می کند که در این حادثه متاسفانه ۲ نفر شهروند مرد (۳۵ و ۴۰ ساله ) بر اثر اصابت تیر مستقیم به قتل می رسند و قاتل با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه به سمت کوه و باغات اطراف متواری می شود.

در ادامه درگیری و تعقیب و گریز فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین و ۲ نفر دیگر از کارکنان پلیس نیز مجروح و روانه بیمارستان می شوند.

گفتنی است کارکنان مجروح در بیمارستان بستری و حال مزاجی آنان رضایت بخش است.

بلافاصله اقدامات و تدابیر لازم برای دستگیریِ قاتل مسلح با هدایت و حضور میدانی سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان و اعزام تیم های زبده پلیس به صورت ویژه در دست اقدام بوده و تاکید می‌شود با هرگونه شرارت و ناامنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

اخبار تکمیلی در خصوص دستگیری و مجازات قاتل جنایتکار متعاقباً اعلام خواهد شد.