مدیران کل بازرسی استانداری‌ها برای شناسایی گلوگاه‌های فساد با جدیت عمل کنند

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، محمد مهدی عارف‌پور درباره همایش مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری های سراسر کشور در توضیحی اظهار کرد: این همایش روز سه شنبه هفدهم مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در […]

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، محمد مهدی عارف‌پور درباره همایش مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری های سراسر کشور در توضیحی اظهار کرد: این همایش روز سه شنبه هفدهم مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد و معاونان ایشان برگزار شد.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت محورهای چهارگانه مسئولیت دفاتر متناظر استانی یعنی مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری های سراسر کشور و این مرکز، حجم قابل توجهی از مراجعات، مکاتبات و پاسخگویی ستاد و صف وزارت کشور در این مجموعه‌ها پیگیری و اقدام می‌شود. این امور به دلیل اهمیت خاص و حساسیت بالا، معمولاً بدون محدودیت زمان و بی وقفه در جریان است و مضاف بر آن، نوع درخواست های واصله و مراجعات ارباب رجوع به بازرسی ستاد و استانها از نوع پیچیده، به بن بست رسیده و سخت است که با امید به پاسخگویی و رفع موانع به مجموعه های بازرسی مراجعه می کنند. این مساله، رسالت مرکز بازرسی و دفاتر متناظر استانها را دوچندان می‌کند.

وی افزود: حضور رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد به عنوان عالی ترین مقام نظارتی و بازرسی دولت و بهره مندی از توصیه های ایشان خصوصاً در زمینه بسترها و گلوگاه های فساد از نکات برجسته و قابل توجه گردهمایی بود.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور تداوم تعامل با مجموعه عالی نظارتی دولت، قوه قضائیه و مقننه و سایر مجموعه های مهم و مرتبط را دستور کار خاص این مرکز برشمرد و از حمایت و پشتیبانی ویژه وزیر کشور که سبب دلگرمی همکاران حوزه بازرسی ستاد و صف می شود، تقدیر و تشکر و بر ضرورت آموزش، بازمطالعه قوانین و مقررات مربوطه از جمله قانون ارتقاء سلامت اداری توسط مدیران و پرسنل اداری به منظور آشنایی با حوزه عملکردی با هدف پرهیز از تخلفات و ارتقاء سلامت امور تاکید کرد.

انتهای پیام