یک استان فارسی مشاور دبیرکل و عضو کمیته رسانه سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی شد

طی حکمی از سوی دبیرکل سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اینسکو، عباس ستایش‌گو به سمت مشاور دبیرکل و عضو کمیته رسانه این سازمان منصوب شد.

کلمه نیوز_ دکتر مجتبی کریمی دبیرکل سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی و دکتر محمدسجاد دهنوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اینسکو طی حکمی، عباس ستایش‌گو را به سمت مشاور دبیرکل و عضو کمیته رسانه سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: 

برادر ارجمند جناب آقای عباس ستایش‌گو

سلام علیکم

احتراما با توجه به درایت بی بدیل، شایستگی در خور تحسین و تجارب ارزشمندتان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه پایدار و توسعه عمومی، خدمت رسانی به اعضای محترم اینسکو و حوزه های تخصصی مختلف، جنابعالی را به مدت یکسال به سمت “مشاور دبیر کل و عضو کمیته رسانه” سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) منصوب می نماییم.

با عنایت به سوابق علمی و اجرایی حضرتعالی امید است با اتکا به خداوند متعال و ظل توجهات حضرت سبحان با بهره گیری از تمامی فرصتها و ظرفیتهای اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران توانمند جهادی، تولیدکنندگان ،کارشناسان، متخصصان، صاحب نظران، دکترین علمی و تجربی، خیرین ، دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و منابع ارزشمند و فرصتهای فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و تخصصی کشور در راستای سیاستهای کلان و برنامه های راهبردی تبیین شده اینسکو و با هدف تحقق آرمانهای ایران اسلامی موفق و موید باشید.

شایسته است در اجرای وظایف محوله به طور مستمر اینجانبان را از چگونگی اقدامات، موانع انجام وظیفه و نتایج ارزیابی واحدهای پیوسته و وابسته مطلع نمایید.

مجتبی کریمی

دبیر کل اینسکو

محمدسجاد دهنوی

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره اینسکو