خبرنگاران در صف اول خط مقدم هستند

خوزستان - فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر خوزستان گفت: خبرنگاران در صف اول خط مقدم هستند، آن‌ها در تلاش اند تا مظلومیت مردم غزه را منعکس کنند.

کلمه نیوز – سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان اظهار داشت: شهید رهبر نماد رسانه‌ای بوده که در تلاش است تا در سخت‌ترین حوادث و رویداد‌های کشور در صف مقدم، آنچه اتفاق می‌افتاد را به طور واقعی منعکس کند که این امر مهم است.

او با اشاره به اینکه خبرنگاران در صف اول خط مقدم هستند، می‌گوید: در اثر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیش از ۱۰۰ خبرنگار شهید شدند، خبرنگاران در صف اول خط مقدم هستند، آن‌ها در تلاش اند تا مظلومیت مردم غزه را منعکس کنند این نماد خبرنگاری است که تمام وجود خود را برای مردم و اهداف فدا می‌کند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: شهید رهبر و همه شهدای رسانه به همین شکل هستند آن‌ها روایت را به خوبی بیان کند روایت اول در جنگ رسانه‌ای خیلی مهم است.

به گفته او رسانه در تحول عظیم قرار دارد زندگی بشر در حوادث دچار تحول شده دوره صنعتی دوره تحول زندگی‌بشر است، اما بی توجهی به انسانیت زندگی را انسان‌ها را اسیر خود ساخته‌های خود کرد.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر خوزستان با اشاره به اینکه واقعیات زندگی غرب در دوره صنعتی شدن اتفاقات ناگواری بود در عین رفاه انسانیت به زیر کشیده شد، گفت: رویداد رسانه یک رویداد مبارکی است همه دیواره‌ها شکسته شده همه موانع که اسرار را نگهداری می‌کردن. با تحول رسانه و اطلاع رسانی شکسته شدند.

به گفته او نمونه آن غزه و اتفاقات آن است غربی‌ها تمایلی به انعکاس اتفاقات غزه بین ملت‌های جهان ندارند امروز رسانه کاری کرد دغدغه غزه دغدغه همه ملت‌های دنیا شد این کار رسانه است و امر خیلی خوبی است.

این مقام مسئول گفت: رسانه به رسالت خود عمل نکرد، رسانه‌ای که در تسخیر بیگانگان است یک سری انگاره‌ها برای فریب مردم می‌سازد و یک‌جنایت است رسانه به رسالت خود عمل نکرد.

به گفته او خبرنگاران مستقل داوطلب و علاقه‌مند هستند حتما اقدامات رسانه استکباری را با رسالت خبرنگار عاشق و میدان دار خنثی می‌کند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: بسیج از دل مردم برخاسته است همه حوزه‌هایی که بسیج به عنوان ظرفیت تقویت می‌کند فعالیت و پیشتازان رسانه را معرفی و میدان داری کند تا ایده‌ها مطرح و هم در رقابت‌ها بپردازند و این حوزه و همه حوزه‌های هنر و… تقویت شوند.

این مقام مسئول گفت: توانمندی‌های جامعه، نخبگان از کف میدان باید شناسایی شوند هر کسی در هر عرصه‌ای افتخار آفرینی می‌کند، یکی در المپیاد یکی در دانش آموزی و… خبرنگاران هم در این زمینه نقش دارند با انعکاس توانمند‌ی های افراد موفق و حرکت مسیر کشور به سمت استقلال کمک می‌کنند.

به گفته او یکی از مولفه‌های ما حضور مردم در صحنه است، انتخابات مشارکت مردم است، اگر مشارکت نباشد و اتفاق‌نیفتد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج، میخپاهیم به همه ثابت کنیم جامعه متمدن و دارای سوابق تاریخی هستیم.