قایم مقام صدا و سیما استان مرکزی:

دریافت ۷۸ فیلم تبلیغاتی از نامزدهای انتخاباتی استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-قایم مقام صدا و سیما استان مرکزی گفت: سامانه‌ای برای دریافت فیلم‌های تبلغیاتی نامزدها ایجاد شده و ۳۷۸ نامزد تایید استان مرکزی، ۱۱۶ نفر در تبلیغات رسانه‌ای ثبت‌نام کردند که این تعداد حدود یک سوم این افراد بود.

مرتضی فراهانی در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: تاکنون از این افراد ۷۸ فیلم تبلیغاتی دریافت شده که در جدول پخش رسانه قرار گرفته و در حال پخش از ۶ کانال انتخاباتی این استان است.

وی اظهار کرد: ۸۶ نفر از نامزدهای انتخاباتی مجلس در ۶ حوزه انتخابیه این استان برای شرکت در مناظرات اعلام آمادگی کردند اما ۷۱ نفر حضور یافتند.

فراهانی با اشاره به اینکه بالغ بر پنج هزار دقیقه مناظره انتخاباتی از تمام حوزه‌های انتخابیه این استان توسط این رسانه ضبط شد، ابراز کرد: ۲۰۶ کانال انتخاباتی مختص حوزه‌های انتخابیه کشور از حدود چهار ماه گذشته ایجاد شده که یک ظرفیت عظیم رسانه‌ای برای فصول و مناسبت‌های مختلف است.

وی ادامه داد: ۶ شبکه از مجموع این کانال‌ها مختص استان مرکزی است که با عنوان‌های انتخاب ۱۸۹، انتخاب۱۹۰، انتخاب۱۹۱، انتخاب۱۹۲، انتخاب۱۹۳ و انتخاب ۱۹۴ نامگذاری شده است.

قایم مقام صدا و سیما استان مرکزی گفت: برای هر حوزه انتخابیه، هفت مناظره ضبط شد که در مجموع، ۴۲ مناطره اجرا و حداقل زمان هر مناظره ۱۲۰ دقیقه است.

وی با اشاره به نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در استان مرکزی، بیان کرد: سه نامزد مجلس خبرگان در این استان وجود دارد که فیلم‌های تبلیغاتی آنها ضبط شد و از ۲۵ آبان‌ماه روی آنتن شبکه آفتاب رفته و این فیلم‌ها تا پایان زمان مهلت تبلیغات از شبکه آفتاب در بخش رادیو و تلویزیون پخش می‌شود.

قایم مقام صدا و سیما استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر پخش مناظرات هر حوزه انتخابیه از کانال‌های انتخاباتی، تدبیری شد تا سه مناظره با قید قرعه از هر حوزه‌ انتخابیه از شبکه آفتاب پخش شود.

وی یادآور شد: تمام مناظره‌ها در سامانه آرا تلوبیون بارگذاری می‌شود که تاکنون۲۷ مناظره بارگزاری و قابل دسترسی است، ضمن اینکه ۱۸ مناظره در مجموع از شبکه تلویزیون آفتاب و ۶ مناظره از رادیو پخش می‌شود.