بیانیه مشترک جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی و سازمان بسیج ورزشکاران استان در آستانه روز جهانی قدس

مرکزی-کلمه نیوز-به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی در آستانه راهپیمایی روز قدس با صدور بیانیه ای مردم را به شرکت در این مراسم دعوت نمودند.

متن این بیانیه بدین شرح است:
بار دیگر آخرین آدینه ماه ضیافت الهی و موسم حمایت از مظلومان و مستضعفان و اعلام انزجار از مستکبران و غاصبان قبله اول مسلمین فرا رسیده است و آحاد مردم خداجو با بنیانگذار مبارزه با استکبار جهانی حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) بیعت دوباره خواهند کرد.

روز جهانی قدس روز،میراث ماندگار امام عظیم الشان ،نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و خروش عالمگیر مسلمین در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است.

راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مهم برای اعلام انزجار دوباره ملت ایران از رژیم کودک‌کش و محکومیت حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است که باعث شد سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی از مستشاران نظامی و پنج نفر از افسران همراه در روز شهادت مولی و مقتدایشان امام علی علیه‌السلام به آرزوی دیرین خود رسیده و به شهادت نائل آیند.

اکنون که مردم جهان حتی آنها که در دنیای غرب زندگی می کنند متوجه اوج خباثت و جنابت رژیم سفاک و بی رحم صهیونیستی شده و صدای آزادی خواهی و نفرت شان از ظالمان روزگار و حامیان این هیولای وحشی خون آشام بلند است؛ جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی متشکل از ورزشکاران ،قهرمانان ،داوران ، مربیان ، روئسای هیاتهای ورزشی ، نائب روئسا ، پیشکسوتان ،سمن های جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان و جامعه بسیج ورزشکاران استان ضمن بیعت مجدد با آرمان امام مستضعفان و خلف صالح و برحقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی با حضوری پررنگ در حماسه جهانی روز قدس همراه با همه آحاد مردم شریف و با غیرت، روحیه ظلم ستیزی، دفاع از مظلوم و اعلام انزجار از ظلم ظالمین عالم و جبهه ناپایدار باطل را به نمایش خواهند گذاشت.

وعده جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی ساعت ده صبح روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در میدان شهداء به سمت مصلی بیت المقدس شهر اراک