استاندار هرمزگان:

عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی به زودی آغاز می‌شود

هرمزگان/ کلمه نیوز-استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان  خبرداد.

مهدی دوستی در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، گفت: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندرشهیدرجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود بایستی بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

گفتنی است امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد.

این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

پایان خبر/