اجلاس غیرحضوری رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با روسای شبکه های بهداشت و درمان، بیمارستان ها و دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه در استان فارس

فارس_ نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونان دانشگاه با روسای شبکه های بهداشت و درمان، بیمارستان ها و دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه در استان فارس در خصوص روند اقدامات حوزه سلامت به ویژه در ایام پیش رو برگزار شد.

کلمه نیوز_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدالشهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد عنوان کرد: آیت الله رئیسی از مسوولان دلسوز نظام و خدمتگزار مردم بود.

او اضافه کرد: این خون شهیدان است که به نظام و خدمت رسانی به مردم، برکت می ‌بخشد.

دکتر «سید وحید حسینی» ضمن تاکید بر خدمت رسانی به مردم به عنوان اولویت مسوولان دانشگاه در ایام پیش رو، بر پایش و نظارت ویژه مسوولان در مراکز زیر مجموعه دانشگاه تاکید کرد.

او ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای خانواده بزرگ مجموعه سلامت فارس افزود: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، کارها را باید بدون هیچ گونه اختلال، پیش برده و با جدیت و تمام توان به مردم خدمت کنیم.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به اقدامات بزرگ و ارزنده دولت سیزدهم در حوزه سلامت، بر تبیین این دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست پیرامون اولویت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه خود، مطالبی عنوان کردند.

نشست غیرحضوری رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.