فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

آیت اله رییسی در تاریخ ماندگار شد

مرکزی-کلمه نیوز-فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه آیت اله رییسی رییس جمهور شهید ایران در تاریخ ماندگارشد، گفت: آیت‌الله رئیسی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیری جهادی بود که بر اساس ارزش‌های الهی گام بر می‌داشت و در تاریخ ماندگار شد.

سردار محسن کریمی امروز در آیین بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد در مصلای اراک، افزود: امام راحل فقیهی بود که در مکتب اسلام پرورش یافته بود و در این مکتب نیز انسان‌های بزرگی همچون آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش پرورش یافتند.

وی ابراز کرد: شهادت جای تبریک دارد و بهترین مرگی است که خداوند نصیب انسان‌های شایسته می‌کند و البته که شهادت آیت‌الله رئیسی یکی از اتفاقات تلخی بود که مردم ایران را عزادار کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: حضور چند میلیون نفری جمعیت در آیین تشییع و خاکسپاری آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان نشان داد که خدمتگذاران صادق در قلوب مردم جا دارند و توکل بر خدا، ساده زیستی و خستگی ناپذیری چاشنه کار این شخصیت بود.

سردار کریمی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت خود را با شهادت دریافت کرد و باید راه ایشان در جامعه دنبال شود، یادآور شد: امروز نعمت ولایت بر سر جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا سرباز ولایت باشند.

در ادامه این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شهید آیت‌اله رییسی تا لحظه‌ای که از ارتفاعات ارسباران در سانحه هوایی جان عزیز خود را از دست داد، لباس خدمت بر تن داشت و در دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش کرد.

بهنام نظری افزود: حضور گسترده مردم در آیین تشییع و خاکسپاری شهید جمهور نشان از این دارد که هرکسی خدمت صادقانه داشته باشد و در مسیر رهبری حرکت کند، خداوند به او عزت می‌هد.

وی ابراز کرد: به زودی کشور شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و امید است فردی انتخاب شود که در مسیر امتداد راه شهدا و پشت رهبری معظم حرکت کند.