گاسپرینی: این قهرمانی تاریخی با شایستگی به دست آمد

سرمربی آتالانتا تیمش را کاملا شایسته قهرمانی در لیگ اروپا دانست.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در فینال لیگ اروپا دست به کار بزرگی زد و  توانست به روند طولانی شکست ناپذیری لورکوزن پایان دهد.

نماینده ایتالیا در فینال توانست با سه گل لورکوزن را در هم بکوبد و جام قهرمانی را برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها بالای سر ببرد.

به  نوشته مدیاست، گاسپرینی سرمربی آتالانتا در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما تاریخ‌ساز شدیم و توانستیم یک شب باشکوه را خلق کنیم. بازی استثنایی و فراموش نشدنی‌ای بود. ما لیورپول را که در آن زمان صدرنشین لیگ جزیره بود شکست دادیم و توانستیم برابر صدرنشین آلمان و پرتغال هم به پیروزی دست پیدا کنیم تا نشان دهیم که کاملا شایسته این قهرمانی هستیم.

او ادامه داد: بازیکنان آتالانتا غیر عادی بازی کردند و این نمایش مدتها فراموش نخواهد شد. این بازی فینال بود و پیروزی در آن مهم‌تر از هر چیزی است. ما هم بسیار خوب بازی کردیم و هم با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

گاسپرینی در پایان گفت: بدون شک آتالانتا شایسته این قهرمانی و پیروزی بود، آن هم برابر تیمی که نتایج خیره کننده‌ای کسب کرده بود و در  فصل جاری متحمل شکست نشده بود. این یک دستاورد بزرگ و تاریخی برای ما به شمار می‌آید. این یک قهرمانی خاص برای ما است و اکنون زمان شادی کردن است. همه ما خوشحال هستیم و می‌خواهیم از این لحظات لذت ببریم.

انتهای پیام