صالحی امیری: انتقال صدای مردم به حاکمیت از صندوق‌های رای می‌گذرد

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت با سرمایه و اعتماد و رضایت اجتماعی گره خورده و عملا مشارکت بدون اعتماد شکل نمی‌گیرد. وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مردم به نظام و حاکمیت اعتماد کرده تا […]

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت با سرمایه و اعتماد و رضایت اجتماعی گره خورده و عملا مشارکت بدون اعتماد شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مردم به نظام و حاکمیت اعتماد کرده تا با رای خود صدای مطالبات خود را منتقل کنند؛ تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای مردم به حاکمیت صندوق‌های رای است لذا باید مجموعه صداهای این کشور منهای حزب و جریان و نژاد و مذهب و قومیت شنیده شده و به آن‌ها پاسخ مثبت داده شود.

صالحی امیری جامعه ایران را در شرایط سختی دانست و گفت: برای تغییر شرایط باید به سه نکته مهم توجه کرد؛ اولین نکته بازسازی اعتماد اجتماعی مردم است تا مردم باور کرده که دولت و نظام می‌تواند به مشکلات فائق آید. 

 افزود: نکته دیگر حل مسائل سیاست خارجی است که ریشه در مسائل داخلی دارد، آخرین و مهمترین نکته نیز شکل گیری اجماع و انسجام و وفاق ملی است.

انتهای پیام

انتهای پیام