ناظر شورای نگهبان در شعبه مسجد لرزاده: نماینده ۲ کاندیدا در این حوزه حضور نیافتند

مجید حسینی در گفت و گو با ایسنا گفت: تیم‌های نظارت و اجرا و انتظامی از حدود ساعت ۷ صبح در مسجد لرزاده حضور یافتند و رای گیری راس ساعت ۸ آغاز شد. وی افزود: الحمدلله رای اولی‌ها و سالخوردگان از قبل از باز شدن درِ شعبه در صف، منتظر شروع رای گیری بودند. جمعیت […]

مجید حسینی در گفت و گو با ایسنا گفت: تیم‌های نظارت و اجرا و انتظامی از حدود ساعت ۷ صبح در مسجد لرزاده حضور یافتند و رای گیری راس ساعت ۸ آغاز شد.

وی افزود: الحمدلله رای اولی‌ها و سالخوردگان از قبل از باز شدن درِ شعبه در صف، منتظر شروع رای گیری بودند. جمعیت در این شعبه علاوه بر محوطه داخلی مسجد به خیابان لرزاده نیز کشیده شده است. 

ناظر شورای نگهبان در شعبه مسجد لرزاده با اشاره به تعداد صندوق‌های رای در مسجد لرزاده گفت: ما به عنوان شورای نگهبان امانت‌دار رای مردم هستیم. مردان و زنانی که به اشتباه رایشان را به صندوق‌های یکدیگر می‌ریزند نگران ابطال رایشان نباشد. هنگام شمارش آرا رای بانوان که به اشتباه به صندوق آقایان ریخته شده شده یا بالعکس، به صورت جداگانه و تک به تک شمارش می‌شود.

حسینی ادامه داد: برخی به صورت خانوادگی رایشان را به صندوق‌ها می‌ریزند. شاید به این جهت اشتباهی در ریختن رای آقایان به صندوق خواهران یا ریختن رای خواهران به صندوق آقایان اتفاق بیفتد که این مسئله هیچ تاثیری در شمارش نشدن آرای این عزیزان ندارد.

وی گفت: نمایندگان آقایان جلیلی و قالیباف در این حوزه حضور دارند و از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات هستند اما نمایندگان آقایان پزشکیان و پورمحمدی تا این لحظه به این صندوق نیامدند.

انتهای پیام