رضایی: به عنوان سرباز وطن از مردم می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند

به گزارش ایسنا، محسن رضایی با حضور در شعبه مسجد لرزاده گفت: از ملت همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی تقاضا می‌کنم به سخن این سرباز وطن توجه کنند. وی ادامه داد: امروز روز حساسی برای تثبیت زحمات گذشته و افق رو به آینده است؛ به همین دلیل در انتخابات باشکوه شرکت کنید […]

به گزارش ایسنا، محسن رضایی با حضور در شعبه مسجد لرزاده گفت: از ملت همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی تقاضا می‌کنم به سخن این سرباز وطن توجه کنند.

وی ادامه داد: امروز روز حساسی برای تثبیت زحمات گذشته و افق رو به آینده است؛ به همین دلیل در انتخابات باشکوه شرکت کنید تا بار دیگر همه جهان همبستگی ملت ایران با نظام و سرنوشت شان را ببینند. امیدوارم حماسه دیگری امروز برای تاریخ ایران اسلامی و آیندگان رقم بخورد.

رضایی در توصیه به رئیس جمهور آینده گفت: در طی بیش از چهار دهه حیات انقلاب اسلامی شاهد چندین انتخابات بودیم. اولین دوره معروف به دوره بزرگان و شخصیت‌های شناخته شده نظام بود مثل شهید رجایی و مقام معظم رهبری. دوره دوم انتخابات مربوط به احزاب بود مثل دوران ریاست جمهوری آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی.

وی بیان کرد: دوره سوم انتخابات بیشتر به دوره افراد ناشناخته اختصاص داشت مثل آقایان روحانی و احمدی نژاد. دوره چهارم که تغییر شیوه حکمرانی را نشان داد به دوران ائتلاف‌ها معروف شد. سرآغاز این دوران شهید رئیسی بود. در انتخابات ۱۴۰۰ بسیاری از کاندیداها از جمله بنده و آقایان قاضی زاده و زاکانی در یک ائتلافی با آقای رئیسی وارد دولت ایشان شدیم.

رضایی ادامه داد: امیدوارم همین حکمرانی که نوعی بسیج همه توانایی‌های کشور و مشارکت مردم است، ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: در شهادت آیت الله رئیسی یک احترام بین المللی به جمهوری اسلامی گذاشته شد. بسیاری از کشورهای دنیا نسبت به این حادثه از خودشان عاطفه، توجه و عکس‌العمل نشان دادند. بسیاری از روسای جمهور و نخست وزیران و مقامات عالی کشورها به ایران آمدند همچنین در برخی کشورها از جمله در هندوستان عزای عمومی اعلام کردند. این اقدام برای گاندی و نهرو انجام شده بود اما برای رئیس جمهور دیگری انجام نشده بود. این رفتار دنیا نشان داد که انتخابات در ایران از استانداردهای بین المللی برخوردار است به همین دلیل به رئیس جمهور فقید مردم ایران احترام گذاشتند.

رضایی ادامه داد: این احترام بیانگر این بود که در ایران انتخابات از شاخص‌های بین‌المللی برخوردار است و آن را قبول دارند. از همه مردم ایران تقاضا دارم این دستاورد و میراث بزرگ را حفظ کنند.

انتهای پیام