همزمان با دستور ویدئو کنفرانسی مخبر سرپرست ریاست جمهوری؛

تشریح جزئیات ۴۴۹ میلیارد تومان طرح و پروژه توزیع برق توسط مدیرعامل توزیع نیروی برق هرمزگان

هرمزگان/ کلمه نیوز-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان به تشریح جزئیات ۴۴۹ میلیارد تومان طرح و پروژه توزیع برق در استان پرداخت.

همزمان با افتتاح پروژه‌های های آب و برق استان هرمزگان با دستور سرپرست ریاست جمهوری ، بهره برداری از ۴۴۹ میلیارد تومان طرح و پروژه توزیع برق استان هرمزگان نیز آغاز شد ، این طرح ها در قالب ۴ ابرپروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف (تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و اصلاح پایه ، تامین و توزیع برق متقاضیان در نوبت ، تامین برق ۵ روستای فاقد برق و تامین برق پروژه های شیلات در سطح استان به بهره برداری رسید.

محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در حاشیه افتتاح این طرح ها با تشریح طرح های به بهره برداری رسیده  و با گرامیداشت یاد شهید جمهور خادم الرضا حضرت آیت الله رییسی اظهار داشت: با اجرای ۳۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد تومان افق جدیدی فرا روی توسعه شبکه و تامین و توزیع برق در این استان گشوده شد ، این طرح ها به صورت تفکیکی ۱۹کیلومتر در بندرخمیر- ۳۳کیلومتر در بندرلنگه- ۲۸کیلومتر در حاجی آباد- ۱۱کیلومتر در بستک- ۶کیلومتر در پارسیان- ۴۱کیلومتر در قشم- ۹کیلومتر در میناب- ۴کیلومتر در سیریک- ۲کیلومتر در رودان- ۱۱ کیلومتر در جاسک و ۱۳۴کیلومتر در بندرعباس اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ادامه داد : برای تامین و توزیع برق مشترکان در نوبت نیز در قالب طرح های افتتاح شده با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان ۵ هزار و ۲۰۰ اشتراک جدید به متقاضیان واگذار شد.

کریمی امروز همچنین شاهد افتتاح طرح برق رسانی به ۵ روستای فاقد برق در استان هرمزگان بودیم ، این طرح ها با نصب ۱۰دستگاه ترانسفورماتور و احداث ۱۴کیلومتر شبکه توزیع برق سامان یافت و روستاهای احمد آباد بستک- روستای شیلی بستک- روستای آبزالویه حاجی آباد – روستای سربند پرانگی بشاگرد و روستای کرگوه جاسک را برق دار کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان همچنین از تامین برق پروژه های شیلات در سطح استان هرمزگان خبر داد و یاد آور شد: این طرح نیز با سرمایه گذاری ۸۹ میلیارد تومان و در قالب احداث ۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط ترتیب یافت ، طرح یاد شده با اجرای ۱۲ کیلومتر در تیاب میناب – ۲۲کیلومتر در بندرخمیر- ۷ کیلومتر در بندرمقام بندرلنگه- ۱۴کیلومتر در جزیره قشم و ۱۵ کیلومتر در کولغان بندرعباس به بهره برداری رسید.

کریمی بهره برداری از ۴۴۹ میلیارد تومان طرح و پروژه تامین و توزیع برق را هدیه دولت سیزدهم به مردم استان هرمزگان دانست و ادامه داد : امید است شهروندان با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی بیفزایند و با انتخاب اصلح شرایط را برای تداوم راه خدمت و تداوم راه رئیس جمهور شهید فراهم کند.

پایان خبر/