نماینده ستاد جلیلی در شعبه لرزاده: همه چیز در بهترین حالت است

علیرضا صادقی در گفت و گو با ایسنا گفت: شور و اشتیاق و میزان مشارکت مردم در شعبه مسجد لرزاده از ساعات اولیه آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بالا بود. وی ادامه داد: علاوه بر چهره‌های سیاسی مردم نیز با سلایق و گرایش‌های فرهنگی مختلف در شعبه حضور داشتند. رای اولی‌ها و افراد مسن […]

علیرضا صادقی در گفت و گو با ایسنا گفت: شور و اشتیاق و میزان مشارکت مردم در شعبه مسجد لرزاده از ساعات اولیه آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بالا بود.

وی ادامه داد: علاوه بر چهره‌های سیاسی مردم نیز با سلایق و گرایش‌های فرهنگی مختلف در شعبه حضور داشتند. رای اولی‌ها و افراد مسن با گرایش‌ها، تیپها و سلایق سیاسی و فرهنگی متنوع، همه حضور داشتند. برای خود بنده جذابیت دارد در منطقه‌ای که عمدتاً مذهبی نشین هستند این چنین جوانان و افراد با حجاب و تیپ‌های مختلف برای رای دادن در شعبه لرزاده حضور پیدا کردند. 

صادقی افزود: نمی‌توان به یک جوان بند کرد که اینجا چون منطقه مذهبی است شما حجابت را درست کن و بعد رای بده. پوشش و حجاب هر کس مربوط به خود اوست. وقتی قانون جمهوری اسلامی را می‌پذیرند قاعدتاً باید به آن پایبند هم باشند. 

وی گفت: درخواستم از چهار کاندیدای حاضر در این دوره از انتخابات این است که در صورت پیروزی در انتخابات به فکر این ملت فهیم و وفادار باشد. هر کدام که رئیس جمهور شوند اما کاری برای این مردم نجیب انجام ندهند حق الناسی است که به گردنشان خواهد ماند و باید پاسخگوی آن باشند. 

نماینده ستاد انتخابات سعید جلیلی گفت: بنده از نزدیک شاهدم که مشارکت و سلامت و امنیت انتخابات در شعبه لرزاده در بهترین حالت است.

انتهای پیام