مسئول صندوق شعبه لرزاده: مشارکت مردم بی‌نظیر است

مصطفی امامی‌پور در گفت و گو با ایسنا، گفت: استقبال مردم در این شعبه از دقایقی قبل از آغاز رسمی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خوب است. وی ادامه داد: امنیت برگزاری انتخابات در این دوره در سطح بسیار خوبی است و همکاران امنیتی و فراجا به خوبی اوضاع را تحت کنترل دارند و از آن […]

مصطفی امامی‌پور در گفت و گو با ایسنا، گفت: استقبال مردم در این شعبه از دقایقی قبل از آغاز رسمی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خوب است.

وی ادامه داد: امنیت برگزاری انتخابات در این دوره در سطح بسیار خوبی است و همکاران امنیتی و فراجا به خوبی اوضاع را تحت کنترل دارند و از آن مهمتر هیچ حاشیه‌ای در طول برگزاری انتخابات در این دوره مشاهده نشد. 

مسئول صندوق شعبه لرزاده تصریح کرد: مشارکت بی‌نظیری را با وجود خستگی زیاده کار شاهدیم. مشارکتی که من امروز در مسجد لرزاده دیدم حکایت از بصیرت و همراهی مردم با درخواست مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات است. 

امامی‌پور گفت: با وجودی که در منطقه مومن خیز و مذهبی قرار داریم اما حضور و مشارکت مردم با پوشش‌ها و قومیت‌های بسیار متنوع را پای صندوق‌های رای شاهدیم. این بسیار مهم است که مردم با تنوع فکری زیاد به درخواست مقام معظم رهبری لبیک گفتند. ما نیز چون موضوع را پیش بینی می‌کردیم در این دوره از انتخابات دو برابر تعداد تعرفه‌های قبل از وزارت کشور تعرفه گرفتیم. در بهترین حالت در انتخابات گذشته هزار تعرفه در شعبه لرزاده مصرف می‌شد اما ما تا این لحظه ۲۰۰۰ تعرفه از وزارت کشور دریافت کرده‌ایم که بخش قابل توجهی از آنها توسط رای دهندگان استفاده شده است.

مسئول صندوق شعبه لرزاده ادامه داد: سلامت صندوق‌های رای با حضور ناظران شورای نگهبان و بازرسان وزارت کشور و حضور برخی کاندیداها سر صندوقها به خوبی تضمین شده و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکلی نداشتیم. 

امامی پور تاکید کرد: مشارکت و امنیت و سلامت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه مسجد لرزاده بی‌نظیر است. 

انتهای پیام