حاجی دلیگانی: نگرانم اطرافیان روی آقای پزشکیان تاثیرات بیش از اندازه بگذارند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات، بیان کرد: همه افرادی که دلسوز نظام هستند بایستی در صحنه انتخابات حاضر شده و به کسی رای دهند که رفتار و گفتار وی در گذشته و حال نشان می دهد که با مردم صادقانه صحبت […]

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات، بیان کرد: همه افرادی که دلسوز نظام هستند بایستی در صحنه انتخابات حاضر شده و به کسی رای دهند که رفتار و گفتار وی در گذشته و حال نشان می دهد که با مردم صادقانه صحبت می کند و اصل دغدغه وی دغدغه‌های اصل انقلاب، نظام و مردم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر لازم است مردم نگاهی به اطرافیان کاندیداها داشته باشند. ببینند کسانی که دور کاندیداها هستند عمدتا از چه نوع طیفی هستند. اگر این افراد آزمایش خود را پس داده و در دهه ۹۰ مسئولیت داشته و نتوانستند شرایط بهتری را برای کشور فراهم کنند، امروز دیگر حرفی برای گفتن ندارند. ریشه بخشی از مشکلات امروز مردم نیز به همان دهه باز می گردد. مردم باید مراقبت کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب ما دستاوردهای خیلی خوبی برای این کشور و مردم داشته است. باید کمک کنیم که انقلاب ما روز به روز تقویت شود. بنده نگران این هستم افراد یکه در اطراف آقای پزشکیان هستند تاثیرات بیش از اندازه روی آقای پزشکیان بگذارند؛ چراکه همه این افراد منتسب به دولت آقای روحانی هستند و جای نگرانی دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: علی رغم همه شعارها و تمام ادعاهایی که جریان اصلاحات داشت و تمام تلاشی که در این دوره کرد دیدیم که به نوعی این جریان به تاریخ پیوسته است و دیگر اقبال چندانی بین مردم ندارد. مردم از این جریان و شعارها عبور کرده اند.

انتهای پیام