دشان: باید حریفان فرانسه را آزار بدهیم

سرمربی تیم ملی فرانسه امیدوار است تیمش برخلاف بازی‌های دور گروهی مقابل بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو عملکرد موفقی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال فرانسه فرداشب در بازی یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف بلژیک می‌رود.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در نشست خبری قبل از این دیدار درباره وضعیت بازیکنانش گفت: در مورد کاری که امروز در تمرین انجام دادیم، نظری نمی‌دهم. تمام تلاشم را می‌کنم تا تیمی را آماده کنم که در بهترین موقعیت ممکن است تا حریفان را آزار بدهد و در خط دفاع قوی باشد.

او درباره حضور در بازی‌های مرحله حذفی گفت: ما در مرحله جدیدی از این رقابت هستیم، این بخش در واقع یک رقابت درون یک رقابت دیگر است. اکنون شانس دومی وجود ندارد. تیم‌هایی که به این مرحله راه یافته‌اند بهتر از تیم‌هایی هستند که به خانه رفته‌اند. اگر می‌خواهید برنده شوید، باید گل بزنید و این کاری نبود که ما در بازی‌های گذشته انجام می‌دادیم. این برای بهترین بازیکنان ما و بهترین گلزنان اتفاق می‌افتد.

دشان به احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی اینطور واکنش نشان داد: ما باید برای ضربات پنالتی آماده شویم. اطلاعاتی در مورد حریفان خود داریم و همچنین می‌دانیم بازیکنان ما چه توانایی‌هایی دارند. اما اگر به آخرین ضربات پنالتی که داشتیم نگاه کنید، بین بازیکنانی که قرار بود پنالتی بزنند و بازیکنانی که می‌توانستند این کار را انجام دهند، هفت تغییر ایجاد شد. همیشه پنالتی زن‌ها یکسان نیستند. اما هدف من این است که مطمئن شوم بازی به پنالتی نمی‌رود.

انتهای پیام