شب تلخ و شیرین رونالدو با پرتغال در یورو

فوق ستاره پرتغالی با وجود از دست دادن پنالتی در جریان بازی، توانست در ضربات پنالتی کارش را انجام دهد و به تیمش برای صعود به دور بعد کمک کند.

به گزارش ایسنا، پرتغال در دیداری حساس و پر از اتفاق توانست با برتری برابر اسلوونی در ضربات پنالتی به یک چهارم نهایی یورو راه یابد. در این دیدار کریستیانو رونالدو یک ضربه پنالتی را از دست داد.

درخشش دیوگو کاستا در ضربات پنالتی سبب شد زودترین ضربات پنالتی در تاریخ یورو را شاهد باشیم. این دروازه‌بان پرتغالی با مهار هر سه ضربه پنالتی بازیکنان اسلوونی، تیمش را به یک چهارم نهایی فرستاد. به این ترتیب فوق ستاره ۳۹ ساله همچنان می‌تواند رویای قهرمانی دوباره در  اروپا را داشته باشد.

رونالدو درباره از دست دادن پنالتی گفت: این چیزی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد. من سعی کردم گلزنی کنم و خیال تیمم را بابت برد راحت کنم اما متاسفانه پنالتی را از دست دادم. این اتفاق به ندرت برای من می‌افتد و به همین خاطر خیلی ناراحت بودم و گریه کردم اما اکنون بسیار خوشحال هستم. این آخرین یوروی من خواهد بود. من همیشه تمام توانم را برای درخشش در تیم ملی پرتغال می‌گذارم. تمام عمرم این کار را کردم و خواهم کرد. ما باید مسئولیت را بپذیریم. به همین خاطر به خاطر هواداران خیلی ناراحت و احساساتی شدم.

پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه خواهد رفت.

کریستیانو رونالدو در یورو هنوز نتوانسته برای تیم ملی کشورش گلزنی کند و این در حالی است که او با زدن ۲۰ شوت به سمت دروازه حریفان، بیش از هر بازیکن دیگری در یورو به سمت دروازه حریفان شوت زده است. در صورتی که رونالدو موفق به زدن گل در یورو شود، می‌تواند مسن‌ترین گلزن تاریخ یورو شود ولی این اتفاق هنوز برای ستاره پرتغالی رخ نداده است.  

دیوگو کاستا دروازه‌بان تیم ملی پرتغال نیز که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد گفت: از تجربه این لحظات عالی در فوتبال لذت می‌برم. بسیار خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم.

پرتغال باید در یک چهارم نهایی در دیداری حساس به مصاف تیم ملی فرانسه برود.  

انتهای پیام