پيام مديرکل پست استان مرکزی؛

دعوت همکاران و مردم شریف استان مرکزی برای مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

مرکزی-کلمه نیوز-حسن زارعی مدیرکل پست استان مرکزی با صدور پیامی از مردم فهیم دیار آفتاب علی‌الخصوص خانواده بزرگ و ولایی پست استان جهت حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان مرکزی، متن دعوت بدین شرح است:

بسمه تعالی

انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)

واقعه جان گداز شهادت رئیس جمهور و همراهان عزیز ایشان، بعنوان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ایران به شمار می رود.

منش و اخلاق حسنه، تلاش خستگی ناپذیر در اداره کشور و خدمت خالصانه ایشان زبانزد عام و خاص است که به واسطه همین خصوصیات بارز ایشان، حضور میلیونی ‌مردم قدردان میهن اسلامی در بدرقه شهیدان راه خدمت، حماسه‌ای ماندگار آفرید. مطابق انتظار در انتخابات پیش رو نیز مردم همیشه در صحنه انقلاب، با شکوه حضور خویش، در امتداد حماسه بزرگ بدرقه شهدای خدمت، افتخاری دیگر را برای نظام مقتدر ایران اسلامی خلق خواهند کرد.

انتخابات پیش رو در شرایطی حساس و سرنوشت ساز برگزار می‌شود و دشمنان قسم خورده‌ی ایران عزیز نظاره‌گر میزان حضور و مشارکت مردم انقلابی و فهیم در پای صندوق‌های رای هستند. این انتخابات عرصه بزرگ مردم سالاری دینی و ترسیم کننده سرنوشت چهار سال آینده کشور عزیزمان ایران است و مسلما انتخابی آگاهانه، آینده درخشان تری را برای میهمن مان به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب ضمن تشکر از حضور مسئولانه مردم همیشه در صحنه در انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری، از آحاد مردم شریف و ولایت مدار و همچنین کارکنان و خانواده بزرگ پست استان دعوت می نمایم، تا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند تا مسیر آبادانی و اعتلای این خاک پر گهر، هموارتر و پرشتاب گردد.