ارایه خدمات به موقع به مشترکین آب و فاضلاب را از الویت های اصلی مجموعه است

محمد امجد امروز در نشست با معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان افزود: مدیریت اخلاق یکی از مولفه های کلیدی در رشد و توسعه سازمان به شمار می رود و یک مجموعه هرگاه از این حوزه فاصله گرفته دچار آسیب گردیده است. وی ابراز کرد: همیشه برعملکرد دستگاه ها ناظران و منتقدانی چه […]

محمد امجد امروز در نشست با معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان افزود: مدیریت اخلاق یکی از مولفه های کلیدی در رشد و توسعه سازمان به شمار می رود و یک مجموعه هرگاه از این حوزه فاصله گرفته دچار آسیب گردیده است.

وی ابراز کرد: همیشه برعملکرد دستگاه ها ناظران و منتقدانی چه به حق و چه به ناحق وجود دارد بنابراین باید می توان با ایجاد راهکارهای مناسب برای برقراری ارتباط موثر و تبیین اقدامات رضایت مشترکین را افزایش داد و رابطه ای مثبت و پایدار برقرا نمود.

مدیرکل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ایجاد فرهنگ سازمانی و تصمیم گیری اخلاقی را از جمله مولفه های لازم در رشد مدیریت دانست و عنوان کرد: دستیابی به این امر در یک سازمان در درجه اول نیازمند ایجاد فضا و بستری مناسب برای مطرح نمودن دغدغه ها و مشکلات و در درجه دوم رسیدگی به موقع و و تبیین استراتژی های مشخص در حل مشکلات می باشد.

امجد ارایه خدمات به موقع و سریع به مشترکین آب و فاضلاب را از الویت های اصلی این مجموعه عنوان کرد و گفت: مدیران مجموعه آب و فاضلاب باید صلابت، کرامت، صمیمیت در گفتار و رفتار و صداقت داشته باشند چرا که این چهار اصل از مهمترین اصول کار در شرکت آب و فاضلاب به شمار می روند و باید به آنها پایبند بود و در کنار آنها نباید از مسئولیت پذیری غافل شد چرا که شکوفایی استعدادها در هر مجموعه نیز یکی از نتایج مسئولیت پذیری است.

مدیرکل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شناسایی و اجرای راهکارهای مبارزه با فساد در یک مجموعه را امری ضروری دانست و عنوان کرد: تحقق این امر نیازمند رویکرد و استراتژی های چند جانبه است که با عملیاتی کردن آن می توان فساد را در مجموعه کاهش داد و به ایجاد یک سیستم شفاف و پاسخگو دست یافت.

وی در ادامه این جلسه عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی را در ارائه خدمات به مشترکین موفق عنوان کرد و افزود: در سالهای اخیر شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اتخاذ استراتژی های نوین و بهبود فرایند ها ی خود ،موفق به ارایه خدمات بهینه به مشترکین گردیده و این دستاوردها نشان دهنده تعهد همکاران خدوم این مجموعه به ارایه خدمات با کیفیت و پاسخگو به نیازهای مشترکین است و به نوعی نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی مردم ایفا می کند
گفتنی است نشست پرسش و پاسخ با مشترکین و کارمندان این شرکت از جمله برنامه های مدیر کل دفتر بازرسی شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر به استان مرکزی بود.