در راستای ارتقا، توسعه و پیشرفت پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر صدرا برگزار شد؛

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معاون توسعه مسکن و شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید در کشور و مدیر عامل شرکت عمران صدرا

فارس_ نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با معاون توسعه مسکن و شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید در کشور و مدیر عامل شرکت عمران صدرا صبح امروز در راستای ارتقا، توسعه و پیشرفت پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر صدرا برگزار شد.

کلمه نیوز_ دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست در خصوص توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه و انتقال دانشکده ها به پردیس شهید دوران صدرا، توضیحاتی ارایه داد و از همکاری های انجام شده توسط شرکت عمران صدرا با مجموعه سلامت قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های موجود حوزه سلامت در فارس، بر لزوم گسترش زیرساخت های سلامت محور نیز تاکید کرد.

دکتر «ناصر رضایی» معاون توسعه مسکن و شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید در کشور، دیگر عضو این نشست بود که با اشاره به توانمندی های حوزه سلامت فارس، بر همکاری های مورد نیاز در این حوزه تاکید کرد و راهکارهایی در مورد تسریع در انجام امور نیز، ارایه داد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌ های عمرانی دانشگاه نیز در این نشست حضور داشتند و درباره روند پیشرفت فیزیکی و عمرانی این پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه، مواردی مطرح کردند.

مهندس «مهدی پوربهی» مدیر عامل شرکت عمران صدرا نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای افزایش همکاری مشترک با مجموعه سلامت فارس، بر تداوم برگزاری نشست های هم اندیشی در این راستا و تلاش برای سرعت بخشیدن، توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر پردیس شهید دوران صدرا تاکید کرد و برای پیگیری موارد مطرح شده در این نشست، قول مساعدت داد.

همچنین در این نشست پیرامون موارد مطرح شده به ویژه ارتقا، توسعه و پیشرفت پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر صدرا، تبادل نظر شد.

این نشست صبح امروز دوشنبه، بیست و سوم بهمن ۱۴۰۲ با حضور دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دیگر مدیران ارشد دانشگاه در شرکت عمران صدرا در شهر صدرا برگزار شد.