بخشی پور در مراسم راهپیمایی روز قدس:

«روز قدس» روز جهانی ظلم ستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین است/ یاری برادران مسلمان در مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی وظیفه همه مسلمانان است

کرمانشاه - کلمه نیوز - نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس گفت: ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم به یاری برادران مسلمان خود در هر جای دنیا بشتابیم و آن‌ها را در مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی کمک کنیم.

مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و نشان دادن انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد .

بر اساس این گزارش نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس پیش از ظهر امروز (جمعه ۹ اردیبهشت ماه) همراه و همصدا با ملت همیشه در صحنه ایران، در راهپیمایی روز قدس حضور یافت و به خیل جمعیت راهپیمایان پیوست .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس، این روز را روز جهانی ظلم ستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین دانست و بر حمایت همه جانبه ملل اسلامی تاکید کرد.

بخشی پور که با همراهی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس حاضر شده بود، اظهار کرد: آرمان قدس از دو لحاظ مسئله مهمی برای ما است ، اولا اینکه به ملت بزرگی ظلم شده است و همه دنیا قبول دارند که ظلم بزرگی در حق آن‌ها شده و همچنان این ظلم و بی‌عدالتی ادامه دارد. از طرفی دیگر ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم به یاری برادران مسلمان خود در هر جای دنیا بشتابیم و آن‌ها را در مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی کمک کنیم.