رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد :

از قابلیت صلح و سازش بیشترین بهره را ببرید و از ورود پرونده ها به دادگستری جلوگیری کنید

کرمانشاه - کلمه نیوز- دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به منظور رسیدگی به مشکلات قضایی بخش بیستون ضمن بازدید سرزده از این حوزه از پاسگاه انتظامی این بخش نیز بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این بازدید سرزده ضمن اینکه از نزدیک در جریان روند کار و رسیدگی به مشکلات مردم قرار گرفت بر تسریع در رسیدگی ها تاکید کرد و با مراجعین این حوزه قضایی دیدار و با ایشان سخن گفت و به آنها یادآور شد که با تمام وجود برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم.

دکتر توسلی زاده در ادامه با اعضای شورای حل اختلاف بیستون دیدار و به ایشان تاکید کرد که تا می توانند در پرونده ها از ظرفیت سازش استفاده کنند.

رییس کل دادگستری استان در ادامه به تشریح سند تحول قضایی که به عنوان یک هدف برای دادگستری استان است، در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت تا زمانی که برای هر سازمان هدف زمانبندی شده ای مشخص نشود ، آن سازمان نمی داند که کجا می خواهد برود و اگر هدف مشخص شود ولی برنامه ریزی نباشد آن سازمان نمی داند چگونه به هدف برسد. که خوشبختانه سند تحول هم حاوی هدف است و هم برنامه.

دکتر توسلی زاده پس از بازدید از دادگاه بخش بیستون به بازدید پاسگاه انتظامی آن بخش رفت و در جمع پرسنل حوزه انتظامی بیستون گفت : از قابلیت صلح و سازش استفاده کنید و مسائل را همین جا حل و فصل کنید و تا می توانید از تشکیل پرونده قضایی جلوگیری نمایید.

دکترتوسلی زاده تاکید کرد از جرائم مهمه به سادگی نگذرید و با اینگونه جرائم به شدت برخورد کنید.

عالی ترین مقام قضایی استان کرمانشاه در ادامه بازدید از پاسگاه انتظامی بخش بیستون با بررسی پرونده های تشکیل شده در پاسگاه دستوراتی را جهت تسریع در روند رسیدگی ۵۸ پرونده معوق که زمان زیادی از تشکیل آنها گذشته بود صادر کردند